Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettbilder-berättelser
Läst 599 ggr
deleteduser
2012-01-21 22:06
3

Liten hjärtattack!

Nyss hade jag en liten fotosession med Glenn och Puck på soffan. När jag fotade Glenn så lät jag Puck springa lös i soffan. När jag skulle fota Puck så var han BORTA. Jag satte ner Glenn och letade i panik. Jag letade under kuddar, mellan soffkuddarna överallt. Sen såg jag en liten svart fläck i ögonvrån. Där borta, på andra sidan rummet satt Puck.

Han hade bestämt sig för att det var tråkigt på soffan och gick på upptäcksfärd i rummet.

När jag skulle skulle sätta in grabbarna i buren så fick jag en chock; (ursäkta uttrycket) "VARFAN ÄR GLENN NU DÅ!?"

När jag letade efter Puck så hade jag i panik satt ner Glenn på vardagsrumsbordet. Där gick han omkring, jättelycklig.

Jag har inte lugnat ner mig än, fortfarande skakis. Tänk att dessa små varelser kan ställa till med så mycket panik!

Hoppas ni orkade läsa allt. Flört

BettaSplendens
2012-01-21 23:02
1

Haha, har hänt samma sak fast med min katt ;)

Letade igenom hela lägenheten, men ingen katt. Sen ser man att hon sitter på mattan i hallen och stirrar på en..

deleteduser
2012-01-21 23:09
1

#1 Det hände ett antal gånger när jag hade katt. Vände upp och ner på hemmet, samlade alla grannar och letade genom hela gården. Sen hittade vi alltid tjockisen sovande under en hög täcken i förrådet eller liknande Flört

thildatessie
2012-01-22 12:14
1

#1 har katter sen 4 dagar. Har hänt ett antal gånger redan ! ;)