säljes "nybörjarpaket"
Nu har min sista gerbil dött, å jag säljer massa saker om någon är intresserad??
Ett akvarium på 120 liter med stabilt tak.
Matskål, vattenflaska med hängare
Sand och sandskål
och en tunnel gjord av hö (Tunneln är helt nyköpt, köpte den innan jag visste att gerbilen var död, så den ligger fortfarande i plastförpackninen)
För att göra det lätt så säljs allt tillsammans, "nybörjarpaket" :)
Någon intresserad??
Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna
Låter som ett jätte bra paket (dock har jag allt), kan vara bra att veta vart du bor någonstans också 
Pris? :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~

Bor i upplands väsby - stockholm
pris har jag faktiskt inte tänkt på, är någon intresserad så kan det diskuteras :)

Åh, kom på att jag har en nästan full förpackning med hö oxå. så slänger med den oxå :)
pris jag tänkt är kanske 400 eller nåt, kan som sagt diskuteras
JAg kan nog vara intresserad, men till mina hamstrar isåfall! :) tror du den funkar till hamstrar med? det borde ju göra det. Går det att fixa transport eller får jag fixa det isåfall? :)
oj, såg inte att inlägget var så gammal.. förlåt.

#5 Hej!
Jag har kvar allt (förutom halmtunneln som jag gav bort till min kompis)
Jag vet faktiskt inte om det funkar till hamstrar, har ingen erfarenhet alls av hamstrar.
Om du är intresserad och vill veta mer så skriv istället på mail, eller msn Vasbyrockarn@hotmail.com
Jag är typ aldrig inne här längre
#5 Funkar säkert bra för hamstrar, har sett flera inne på hamsterifokus som har akvarium som bur
Och eftersom även de måste äta, dricka och ha ett sandbad/toalett så skulle jag tro att resten av prylarna också funkar ^^.