gäspande gerbiler?
gäspar era gerbiler? mina gör det typ precis efter att ha vaknat efter en längre topplur men alldrig typ alldrig efter sådna korta små relax "sovningar". det är jätte sött dem lixom sträcker på frambenen och gäspar.. dock väldigt fort så det är svårt att fota det då det går så snabbt :( gör era det?
Mina gäspar hela tiden känns det som :P
Speciellt min Bam Bam. Flera gånger per dag! Och det är ju bara när jag ser honom :P
Latmask..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Kan inte se där mina gerbiler sover :P har för stort akvarium haha så jag vet inte. men gäspar gör dom säkert! och kan tänka mig att det är sött ^^
Medarbetare på Burfåglar och Undulater
#3; Samtliga av mina grupper sover i sin sandskål :P Går inte att få dem att sluta! Så jag har alltid frisikt eftersom sandskålen är av glas, och står mot akvarieglaset 
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#4 Gud va praktiskt haha!
Jag ser sällan mina gerbiler gäspa, de har stora akvarium och sover alltid under spånet. Men ibland så kan man se dem sträcka på sig och gäspa ^^.
#5; Jajo.. Om man bortser att sandbadet inte existerar :P
Jag har flyttat deras bo, lagt in fler tillfälliga sandbad, inte lagt ner sandskålen förren de byggt en sovställe. Men oavsett så bäddar de alltid i sina IKEA glasskålar. Varendaste en av mina grupper!
Så de får sandbada sig när de motionerar på golvet, och jag får alltid kolla på mysiga sovhögar! ;D Win-Win situation!
Idag slog nog gerbilerna gäsp rekord btw. Har sett 5 av 9 gerbiler gäspa. Varav 2 av dem gjort det flera gånger. Synd man inte kan förutspå det och stå redo med kameran!
En gäspande gerbil måste vara bland det sötaste (och roligste) som finns!
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com