Ätande gerbiler
Hahaha vad söta!
Är det en valnöt som Iris mumsar på? :)
#1 Jepp jepp! Jag vet att det är en stenfrukt egentligen men det verkar som att valnötter, liksom hallon och björnbär, är ok 
Jaha, vad bra. Kanske kan bli en julklapp då…
Förresten, dadlar är också en stenfrukt väl? Tänkte bara att det är ju oxå en sak som man brukar ha hemma vid jul. Hade vart kul att ge lite annars, de hade älskat det söta ;)
#3 Oj ingen aning faktiskt
Har nog aldrig smakat en dadel (?), tycker dem ser läskiga ut 
Haha, tycker du? :p De är goda tycker jag, men en del tycker de är lite för mjuka/geggiga i konsistensen. Du får väl smaka vetja :)
Haha gud vilka fina och roliga bilder ni fått
Det blir ju sååå mycket lättare att fota när tjockisarna sitter och mumsar på något tihi ^^.
Hur laddar man upp flera bilder samtidigt som i första inlägget?! Vill jag också kunna göra! :D Ska ta fram system kameran nu och bjuda på något mums!
Medarbetare på Burfåglar och Undulater

#13 jag tror det är kopiera och klistra in som gäller i så fall.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Makaroner är mums ^^.
#13 Precis som Anne säger. Jag hade laddat upp bilder på en annan sida, då högerklickar jag bara på bilden och väljer "Kopiera bildwebbadress", sedan går jag in på tråden i iFokus, högerklickar och väljer "Infoga/Redigera bild"
Åh vilka fina bilder!
#15 Fina Lilly! :)
#16 Att muta med mat kan vara det bästa sättet för att få gerbilerna att posera
#17 Tihi ja min lilla snutterumpa! Dock tycker jag hon börjar se sliten ut, funderar på om hon och Iris kanske är ännu äldre än vad jag trodde. Men men, än så länge är det full fart på båda systrarna!
Nedan är Lea när hon var liten ^^.

Och Lea och Gimli 

#18 Haha, mysigt?