Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettavel-uppfödning
Läst 757 ggr
Anne.K
0

Hemsida snart färdig :)

Jag gillar egentligen inte att visa ofärdiga arbeten, men jag kände nu bara att "äsch den är ju nästan klar iaf" :P.

Jag vill ha lite synpunkter, ris eller ros :)

Min hemsida för uppfödningen.

Det som inte ännu är klart på hemsidan är dessa flikar:

- Våra gerbiler (är en funktion på den sidan som ska fixas innan jag kan skriva in gerbilerna där.)

- Skötselråd (har inte skrivit nått där ännu :P )

- Bildgalleriet (har inte slängt in några riktiga bilder där ännu, än så länge är det bara testbilderna där :P )

- Bloggen (bloggen är ju klar men har inte börjat skriva i den ännu)

Men utöver detta är allt klart i princip. Header bilderna ska dock ändras till att visa bilder på våra gerbiler, men först ska man ju lyckas ta tillräckligt proffsiga bilder på sötnosarna ;)

Men ja, vad tycker ni såhär långt?? :)

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Sophey
0

WOW! Vilken fin hemsida du har fixat! Glad

Medarbetare på matlust

Anne.K
0

#1 tack så mycket :) men kan dock inte ta åt mig all ära ^^ min sambo som är grymt duktig på hemsidor har gjort de största jobbet med sidan :)

[Jessica_91]
0

Ser jätte snyggt ut ^^. 2012 verkar bli ett bra år för gerbilägare i eller runt Västra Götaland!

I våras/somras letade jag några månader efter gerbilungar från uppfödare och hittade bara i Stockholm! (Tsunamis hade inga kullar då)
Nästa år kommer du dra igång och antagligen även Moiz. Vilket innebär att jag kommer ha 3 olika uppfödare som bor mellan 1-2 timmar från mig med bil Skrattande

Anne.K
0

#3 ja jag kände att det blev ett stort plus med att jag bor i västra götaland och startar uppfödning, för vet själv hur jobbigt det vart att hitta gerbiler när man bor här i trakterna. Kan inte påstå att det kryllar av uppfödare här i trakterna :P hehe.

Så det är skönt att det ploppar upp lite fler nu :)

ks.gerbil
0

vilkas fina bilder! hur tog du dem?

Gerbil-hemsidan hittar du R

ks.gerbil
0

bara så du vet så kan du använda den jag skrev om du vill så kan jag pm den till dig då den gamla som finns i inlägget är en gamma. så kan du göra den lite till din egen eller bara få tips av den :)

Gerbil-hemsidan hittar du R

Anne.K
0

#5 bilderna är såkallade "stock"-bilder så med andra ord inget jag har tagit utan har dom bara för att se hur allt kommer se ut. Ska dock ta egna bilder sedan fram över och ha istället :)

Tsunamis
0

Tsk tsk stockbilder ;) Men fint blev det!

MvH  Tsunamis

Anne.K
0

#8 bara tillfälligt :P ska byta ut så fort man lyckats ta vackra bilder på pojkarna här hemma, dom ska få äran att pryda headern :)

Och tack :)

[xDAMPBOBPSYKFALL]
0

Hur fick du egen sida? :o
Alltså inte webs.com , cybersite.se efter namnet, utan bara ".se"

Tsunamis
0

Hon har köpt en .se adress helt enkelt. De kostar 100-200 om året eller nåt sånt eller hur?

Sen måste man ha de 'fysiska' sidorna nånstans, på ett webbhotell eller om man har en egen server. Webbhotellplats kan vara lite halvdyrt min är på 999:- om året.

MvH  Tsunamis

[xDAMPBOBPSYKFALL]
0

ahaa, tack för svaret :)

Anne.K
0

#12 ja du fick bra svar av Tsunamis :)

adressen kostar som sagt 100-200 om året… nu minns jag dock inte det exakta priset :P

å min sida är placerad på en server om jag förstått det rätt :P är dock inte helt hundra på den saken då det är min sambo som sköter allt det tekniska med hemsidan, då han ändå jobbar med hemside byggen :P men tror det är på en server iaf.

Tsunamis
0

#13 ja då låter det som han har egen server som han har din hemsida på, och då kostar det ju inte dig något. Bra & smidigt Flört

MvH  Tsunamis

svartkanin
0

Supersnyggt! Riktigt häftiga bilder i headern Flört

Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se

Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se