Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 3866 ggr
Wand
1

S: Tre svarta honor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har 3 svarta honor här hemma som är nu drygt 2 månader gamla. Födda i början av september. 

De är systrar till min Josefin, och hon tog hand om dem från att de var små.

De har riktigt mörk, blank och fin päls och den ena av dem har vitt på hakan och i övrigt är det mest på tassar som de har markeringar.

100 kronor per tös, mest en symbolisk summa för att hålla borta oseriösa köpare.

Transport till Stockholm går den 30:e(datumet kan hittills ändras), och utöver det så bor jag i Hudiksvall men kan möta upp i t.ex Gävle och Sundsvall om det underlättar, i utbyte mot tågpeng.

Lägger in nya bilder på dem då jag kommer hem, just nu får ni nöja er med några söta småbarnsbilder!

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Wand
0

Bebis med Josefin.

Wand
0

Gulleplutt! Det är just dessa 3 töser som alltid varit som modigast, de var riktigt tama redan ohanterade. Jättetrevliga allihopa.

Wand
0

Bumpar upp med lite nya bilder i hopp om att någon ska inse deras skönhet och bli lite sugen.. Oskyldig Lite kort varsel kanske, men imorgon finns transport till Stockholm för den som gillar impulser. Annars går det som sagt att transportera runtom i både Gävleborgs län och till Sundsvallshållet vid intresse. 

Kan ha kvar dem om någon är intresserad men behöver tid till att leta transport, det är inga problem.

Wand
0

De har i några dagar bott i en rätt liten bur, men flyttar till en stor och rymlig redan imorgon, bara såhär FYI.

Wand
0

:*

Anne.K
0

vad vackra dom är :) hade ju lätt viljat ha dom om jag inte redan hade bokat 2 black honor ^^

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Wand
0

Det är de, tackar så mycket! Ah, så synd. Får önska dig lycka till med dina blivande töser i alla fall. Skrattande

Anne.K
0

#7 tack så mycket, och jag hoppas du hittar ett hem till dina tjejer :)

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Wand
0

Bumpar igen! Transport ner till Stockholm finnes igen strax efter jul, om det skulle underlätta för någon. 

Mamma Josefin (mörk och vacker black-hona) och hennes dotter Minerva (agouti) säljes också. Josefin har pensionerats och ska ej få några fler kullar, FYI. Dessa säljes bara tillsammans då jag inte vill att någon av dem ska bli ensam, och sedan trivs de bra i varandras sällskap.

Wand
0

BUMP igen. Transport så långt som till GÖTEBORG finns i början av januari, för den som är intresserad.

ks.gerbil
0

tycker det känns lite konstigt att många klagar på att det inte finns uppfödare och blablabla.. och sen när många säljer djur så är det väldigt få människor som köper derekt (detta behöver inte alltid stämma) lite ot men :P

Gerbil-hemsidan hittar du R

Wand
0

Hahaha, ja minsann!

Kan uppdatera med att den ena svarta tjejen flyttade med en av Josefins "nya" bebisar idag. Så nu är det två svarta systrar kvar, och de flyttar gärna tillsammans då de bott ihop sedan de föddes och trivs bra ihop.

Wand
0

Tack vare tillbakadragna otrevligheter så kommer jag nu kunna behålla Josefin och Minerva, därför är de ej till salu något mer. 

De två svarta systrarna är dock fortfarande till salu, och de har sökt hem sedan de var småknattar. Det börjar bli dags nu! 

Jag har även en liten vittecknad agouti-kille kvar från den nyaste kullen som söker nytt hem, för tillfället lever han livet med sin pappa Texas och sin äldre bror + morbror Sméagol och Bambi. Därav är det ingen brådska, men ju förr desto bättre. Han förtjänar sitt nya, permanenta hem snarast!

deleteduser
0

Vilka små sötnosar! Kan dock inte ha några fler gerbiler eftersom att jag väntar på en liten hanbebis i början av det nya året.

Lycka till, hoppas att de får ett trevligt hem! Glad