Får de julklappar?
Ja jag undrar om ni ger era gerbiler julklappar och i så fall vad?
Jag kommer att ge dem toarullar som jag fyller med sallad och några frön och vika ihop kanterna så de får öppna sina paket 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Hade tänkt att ge alla djuren några julklappar, men nu är jag inte hemma och har inte pengar, hade tänkt köpa lite grejor och bygga upp en stor rasthage åt dem. 
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Mina ska få nötter att pyssla med, samt toarullar med godsaker i! :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Mina gerbiler fick julklappspapper i hela terrariumet idag hahah :D Nu är de fina färger
Medarbetare på Burfåglar och Undulater
#3 Hahaha det var ju påhittigt. Men det är väl inga gifter eller något annat i sånt färgat papper då?
Nej de kan de knappast vara. Tänk bara stl-strö som är alla möjliga olika sorters för packningar.
Kan man ge dom pringles rör kan man ge dom present papper.
#5 Mm, jag bara tänkte att man ska ju inte ge dem vaxad kartong till exempel. Så då kanske det finns fler saker menar jag.
Jag har gett masser av kartong!
Mina ska få sin sitt nya stora akvarium men det kommer tyvärr bli lite i efterskott :))

Kan tala om att alla våra gerbiler blev helt överlyckliga då de upptäckte allt gott som var instoppat i toarullarna 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#9; Vad roligt! :)
Mina bäddade så fint med julpapper, och gnagde hål på sina nötter. 2 av tjejerna fick också nya burar.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Mina fick lite extra godis och en inslagen gnagarstick som de fick öpnna själva :)
Jag gör en stor "caramell" som de få öppna själva: Detta är va du behöver: *toarulle *toapapper *godis *ett skrivpappers blad. Så här gör du: *lägger godiset i toarullen *lägge lite toapapper på varje sida av toarullen så att godiset är fast i mitten *lägg toarullen i mitten av pappret och gö det till en caramell *enjoy :) Ja ja kanske någon ville veta ;)
Låter väldigt trevligt :) Bra födosökningstips.
Jag slänger ofta mat rätt in i buren och gräver ner det så mina får leta själva