Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 770 ggr
[Koppsal]
0

För långa?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det bara jag, eller ser hennes klor lite för långa ut?

[Jessica_91]
0

Nej jag tycker hon ser ut att ha normallånga klor. Gerbiler har ju lite längre klor än många andra smådjur, just för att de ska kunna gräva bra, så det är nog inget att oroa sig för Glad

(För övrigt väldigt fräck bild!)

[Koppsal]
0

#1 okej bra! jag har ingen koll på hur långa de ska vara … 

Tack! Cool

Wand
0

Ser som sagt normalt ut, tycker jag med! 

Det är ju inte skönt alla gånger dock, t.ex när de klättrar upp på en. Oskyldig

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[Koppsal]
0

#3 ok perfect! :)

nej, mina brukar liksom glida ner från axeln ner på halsen och sen när på bröstet för att sedan landa i min hand..   inte jätte skönt kan jag säga xd

[Jessica_91]
0

Kommer ihåg en gång när Lilly och Iris var ute på golvet.. Jag stod och grejade i deras akvarium och hade på mig ett par typ flanell pyjamasbyxor. Rätt vad det är så känner jag hur Lilly kryper in i byxbenet och bokstavligen klättrar hela vägen upp så att jag kan ta ut henne vid höften. (hon klättrade upp längs sidan av mitt lår så inget snusk haha)
Jag är så kittlig så jag höll på att bryta ihop x'D

[Koppsal]
0

#5 HAHAHA ååh så härligt!

När jag har dem i handen brukar jag ha handen mot min mage.. typ. Och får de alltid för sig att gräva/putta på min mage. Det kittlas något enormt xD

moawi
0

Gerbiler är inget för kittliga om man säger så Flört

[Koppsal]
0

#7 nee precis ;)

ks.gerbil
0

haha…  en gång när jag log i hagen och läste en bok (jag log på magen) så klättrade de in i min tröja och började putta och smågräva på mig och tröjan. jag satt och skrattade ihjäl mig XD. en annan gång så hände det som på jessica_91 att de kröp in i mina byxor och den gången satt pappa brevid mig och så frågade han om jag hade fått myror i byxorna. och som ni kan tänka er så va svaret ja XD

Gerbil-hemsidan hittar du R

[Koppsal]
0

#9 hahaha de små lustigkurrarna :3