3 tjejer söker hem!
Hej!
Jag blev precis kontaktad av en tjej som ska flytta till Thailand, hon är i Thailand i nu läget och kan inte ta med sig gerbilerna. De bor hos hennes kompis just nu men de behöver ett nytt hem och jag undrar om de är någon här som kan ta över dom?
De finns i stockholm och man kan få en 200 L bur med, dock bor 2 honor tillsammans och en ensam då den ena inte får vara med de andra 2 så hon behöver en egen bur.
Finns det någon här i stockholms området som kan ge flickorna ett hem? Jag kan ev. ta dom men bara för tillfället tills de får ett hem då jag har mina gerbil hanar till salu så kan jag inte ha några honor heller :/
puutt!
Har ingen möjlighet att ta dem, men måste påpeka att det va dålig info om dem, färg, temperament osv 
#2 det var tyvärr den enda infon jag fick igår, färgerna går att lista ut. De enda hon sa om tempramentet var att alla är jättesnälla men Madame och Saken typ ignorerar Tjockis och låter inte henne vara med fast än hon är jättesnäll. Hon sa att Tjockis skulle gärna vilja ha en kompis att bo med så de verkar vara jättelugna och trevliga på det hon säger
Jahaja, ja de va ju lite mer fakta. Hoppas de får ett nytt hem snarast :)
Putt!
jag skulle kanske kunna. vet du hur gamla dom är?
om det fortfarande var aktuellt :)
Hej!
Uuuh är inte riktigt säker på hur gamla de är