3 nya brudar.
Åhh måste skriva av mig. Vart i Göteborg idag ock passade på att hämta hem de 3 efterlängtade honotna hem 3 från tsunami. Bla. Brownie, en burmese. De enda namnet jag kan i huvudet. Sen dilute slaten som är registrerad som amalthea men har hemmanamnet Nova. Och sen gulliplutten nutmeg patched, reggad som Ambrosia, men kallad Jane. Har så svårt för namn så måste ge dem andra namn för att över huvudtaget. alltså, åh de är så perfekta! Försökt ta bilder men är för mörkt nu, blir inget bra då. Men imorgon och framöver kan ni räkna med flera tusen bilder på de nya ink. Mina andra 2. kollat på dem i evighet nu och får inte nog. De små sprang riktigt upp i handen på mig när jag skulle lyfta över dem, och försöker ta sig ut ur akvariet nu igen hahah sötiii ! Skittrevliga djur och lika trevlig uppfödare.
Ska också hämta från tsunamis! Men inte än på ett tag. Om 1-2 veckor :) Agouti wsp, Black patched och blue patched. Jag är VÄRDELÖS på färger men tror jag har rätt ;)
Medarbetare på Burfåglar och Undulater
#1 jag väntar tils jag gått klart skolan, blev för mkt just nu. :) #2 kan nog stämma, :)
Va de bilderna jag tagit idag, kommer säkert fler :)
Åh vilka sötnosar du fått hem 
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
#Visst är det, sitter klistrad framför buren och fattar inte hur söta de kan vara 

visst har ambrosian lite rödaktiga ögon ? :)
Nja, kolsvarta, eller möjligtvis med ytterst lite röd nyans, men inget som syns och därför svarar jag nej på att hon har röda ögon. :)
Hehe tack för komplimangen. Hoppas tjejerna kommer trivas!
MvH Tsunamis
De verkar stormtrivas :)
Brownie är en riktig buse. Gömde sig i morse efter att jag gett mat och haft busen uppe och gjort dagssysslor hos dem. Mamma envisades med att hon rymt så fick smågräva smått i akvariet efter henne. Så en försenad Elin till skolan, oja :p föresten, börjar handträna på riktigt nu. I helgen har de gått lukta och så, men ingen direkt träning. De små sätter sig gärna eller springer rakt över handen, även nallar godis. Brownie är med framme, men sätter sig helst inte och sover för de mesta. vill att de ska känna sig trygga.
http://xbitchen.blogg.se/2011/november/handtraning-dag-3.html
Lite om träningen idag. + En träningsvideo.
Somsagt, ingen hårdträning, de går i deras takt.
Men otroligt duktiga!