Fotoalbum
Nu har jag äntligen lyckats få det att funka med fotoalbumet, så nu har jag även tagit lite nya bilder på mina honor som ni gärna får gå in och titta på :)
Jätte fina gerbiler du har
Dock är jag ganska säker på att Doris är en Dove och inte Lilac, visst har du köpt dem från Fidos?
Ja dem är såå goa! Jaha, tack så jätte mycket :D Nej, dem är alla från zoo4you :)
#2 Ah okej ^^. Tror dem bott på Fidos innan. Köpte mina första där och ville ha koll på hur lång tid det tog för de nya att bli sålda och de var en PEW och Dove. En dag var de dock borta men såg att Zoo4You hade fått in gerbiler i ett gerbilarium, samma som gerbilerna på Fidos hade bott i.
Av nyfikenhet, hur gamla sa personalen att gerbilerna var?
Jaha okej. Men jag köpte inte signe och doris ihop, Jag köpte henne med min lilla betty (black) som dog
Då skaffa jag Signe, hade nästan ingen erfarenhet av ihopsättning och gjorde till och med fel ibörjan pga att personalen på zoobutiken sa att det bara var att sätta ihop dem, Blev helt förtvivlad när de börja bråka. men det var innan jag började läsa på och verkligen satsa på att lära mig så mycket mer. Nu vet jag att det allra värsta du kan göra är att bara sätta ihop dem som jag gjorde. Men det gick bra tillslut och nu är de jätte goa mot varann. Men Signe var redan vuxen när jag skaffa henne så de skiljer nog ett halvår på dem iallafall :)
Ah nej då var det inte samma^^.
Zoo4you i Thn är väl inte bästa djuraffären direkt, har hört att snubben som äger affären hade möbelbutik innan men han bytte till djuraffär istället för att det fanns mer pengar att tjäna där.. Tycker heller inte om hur de har sina stackars djur heller ><.
Tur i alla fall att allt gick bra med att få ihop tjejerna 
Nej det är den inte, jag har haft praktik där och till och med jobbat lite helger. Han bryr sig inte om djuren, bara att sälja så mycket som möjligt. Han är inte en sån man vill ha omkring sig på jobbet. Och ja, det var en jobbig period, men allt var värt det! Vill så otroligt gärna skaffa ett akvarium på 375L och dela av det på 2, jag vill bygga och fixa så de har det bästa hemmet de kan ha, nu bor dem i vanliga gerbil burar, lite för små tycker jag :)
#5 ne ush! Zoo4you i thn är riktigt dåligt. Det räcker ju att man bara kommer in bland smådjuren så får man en fundering hur ofta de städar burarna. Den stanken. Visst, det luktar ju lite när de är massa smådjur i ett rum. Men sist, de va så det stack i näsan.
asså? så farligt tycker jag nog inte att det är men jag tycker absolut att de små djuren kunde haft det bättre.. :)
här denna foton menade jag. hoppas jag får visa er den :) den konstiga saken är den vit oranga och gröna grejen som hänger där
Jag har dem i en gerbilbur, med ljup botten och galler över ja. och den sakne är en mineralsten :)
borde jag inte ha gallerbur? haha :)
#8, visserligen bara vart inne i smådjursrummet 2 gånger. Första gången var det rätt fräsht i helhet. Men andra gången uhu, visst de kanske inte hunnit städa. Men nån bur borde de iallafall ha börjat smått med. Det va lixom flera veckors stinkade sågspån och sådant. Ush mår illa :( Men vi alla tkr olika :)
urs, låter inte trevligt.. 
Okej! :) jag skrev ju att jag vill köpa ett akvarium..
vad glad jag blir! :)