Loke & Balder
Idag har jag glädjen att få hälsa sötisarna Loke & balder välkomna i familjen 
De är födda 1/10 -11 så de är exakt 6 veckor gamla idag och ska få bli sällskap till Hachiman.
Loke är jag inte helt 100 på färgen men kan ev vara argente med vita tecken.
Balder är Black med vita tecken.
Exakt vilken teckning de har är jag just nu på tok för trött för att avgöra då jag varit uppe sedan kl 6, så ska ta och sova en liten stund på soffan nu och sedan blir det att undersöka närmare då ögonen hänger med.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Åh så roligt, grattis till dina nya ögonstenar! Jag ser fram emot bilder lite senare ;)

Angående färger/teckningarna så är Balder black patched & Loke är argente white spot.
Två mycket söta, sociala och orädda små pojkar 
Extremt svåra att få med på bild då enda gånger de är stilla så sover dem.
_**/Mvh Anne

Har nu satt ihop dem med Hachiman i en neutral samla med nytt spån, kartongbitar och en sandskål.
Första kvarten har jag stått beredd med en handske på mig, ifall att det skulle bli bråk, men verkar som att det går bra så nu har jag lagt på locket och har dem bredvid mig så jag har koll ändå.
De springer runt och smågnager på kartongerna, gräver i spånet, badar i sanden och nosar lite på varandra, Hachiman doftmarkerar på de små men de verkar inte ha något emot det så känns verkligen som att denna hopsättning går bra 
_**/Mvh Anne

Hahaha, blir trångt då en vuxen och en bebis möts i en toarulle 
Tror jag ska leta reda på kameran och försöka få nån bild på dem nu.
_**/Mvh Anne

Nu har de fått flytta in i akvariumet så det är full fart med boande, gräva gångar, gnaga & utforska.
Är så glad att denna hopsättning än så länge gått helt smärtfritt och alla verkar komma bra överens. 
_**/Mvh Anne