Bildbomb - Loke, Balder & Hachiman

Men gud vilka snygga killar du har där! Tycker speciellt om bild #9, så tydligt att det är en vuxen och en bebis ^^.
Vem kommer Balder och Loke ifrån?

#11 Balder & Loke kommer från en privat uppfödare utanför Töre, hittade henne via en annons på blocket.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Sötisar 
Bättre bilder på Hachiman också, kul! Med tanke på hans tipping så skulle jag säga att han är en Silver Nutmeg ef. Jag har inte haft några sånna själv men har haft ett gäng Nutmeg ef och de hade i princip så där lite tipping och en skugga av mörkare tipping på nosen. Skulle han varit Polar Fox ef så skulle han vara nästan helvit.
MvH Tsunamis

#13 Okej, vad betyder ef?
_**/Mvh Anne
Orange Mold genen, du nämnde att Hachiman hade det i släkten va? Den bleker färgen även om den inte är i dubbel upplaga. Speciellt tippingen.
MvH Tsunamis

#15 Aha, ja hans mamma är orange mold
_**/Mvh Anne
Dåså! Bara att säga till om du beslutar att para honom nångång hehe 
MvH Tsunamis

317 Skulle isf vara om det är någon som vill låna han till sin avel, just nu har jag ingen hona jag kan para han med då de 3 jag har så är ena gammal och steril, den andra hans mamma och den tredje hans syster. 
Men lovar att meddela här på sajten om jag skulle sätta igång med avel, har ju funderingar på det för framtiden iaf.
_**/Mvh Anne