Söker transporthjälp
Är det någon här inne som ska åka inom en ganska snar framtid till Västerås eller Stockholm och passerar Skara, Skövde, Lidköping eller Falköping?
Har nämligen två gerbiltjejer i Västerås som jag väntar på att få hem till mig och söker nu desperat efter transport eftersom tidigare transporten som var planerad sket sig.
Jag har själv tyvärr inte möjlighet eller råd att åka så långt så är väldigt beroende av någon vänlig själ som kanske har vägarna förbi?
Jag har även lagt upp en annons i Djurtransport i fokus.
Jag betalar självklart en liten summa ersättning för besväret.
Hör av er via PM om ni kan hjälpa till på nått vis :)
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Puttar upp!
är det verkligen ingen som har vägarna förbi??
Puttar upp igen, då jag fortfarande är i behov av hjälp 
Hade gärna hjälp men jag var i Stockholm i förra helgen
Ska åka till Norrköping den 2/12 men vet inte om det hjälper så mycket.
MvH Tsunamis
Attans att jag missade att du åkte dit förra helgen :/
Norrköping ligger ju lite väl långt ifrån västerås
så blir nog kanske bökigt för hon med gerbilerna att ta sig dit, plus att då börjar nog oxå hennes biljett summa sticka iväg med å det har jag nog inte råd med :/
Det är hemskt vad det är dåligt med folk som åker den sträckan mellan skaraborg å västerås/ stockholm :P
Blir svårt att starta uppfödning utan honor, haha 
Jo jag trodde det skulle lösa sig för din del med transporten så jag sa inget om min resa. Vi hade inte tänkt åka norra vägen hem heller(norr om vänern) men vi avslutade i norra delen av Stockholm så vi åkte faktiskt den vägen hem.
Det är en hamsterutställning arrangerad av SHF så chansen finns ju att någon från Västerås eller Stockholm kommer att åka dit. Jag kommer inte åka bil däremot utan det blir buss eller tåg - så det är ju beroende på om bussen åker förbi någon av de ställen du nämnde. Jag kan höra runt lite + kolla upp biljetter för dem behöver jag köpa snart.
MvH Tsunamis
Om det inte löser sig så åker jag mellan skövde och stockholm och tillbaka i jul.
#5 okej, om vägarna går igenom nått av ställena jag nämnt så får du jätte gärna hjälpa till om det blir innan jul.
men under tiden så har jag Tassy's hjälp som backup ifall det inte löser sig med någon transport tidigare :)
Verkligen jätte snällt <3