Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 752 ggr
Andris
0

OMG!!!! HJÄLP SNABBT!!!

JAG KOM PRECIS HEM OCH DÅ NÄR JAG KOLLADE MINA GERBILER SÅ SÅG JAG DOM LIGGA PÅ VARANDA OCH PIPA SÅ KOLLA JAG NÄRMARE OCH DÅ SÅG JAG ATT DE FANNS BLOD OCH DÅ SKREK JAG " DOM HAR DÖDAT HAN!!" SEN KOM ALLA MEN ROCKIE LEVDE MEN HAN RÖRDE SIG NÄSTAN INTE MIN MAMMA HÄLDE NÅTING PÅ SÅRET MEN DEN LIGGER NU OCH VILAR ENSAM I EN ANNAN BUR HAN BLÖDER GANSKA MYCKET SNÄLLA NÅGON SOM VET VAD JAG SKA GÖRA?!?!?!?!

[Jessica_91]
0

Ringa veterinären så fort du kan när dem öppnar, sen kan förhoppningsvis någon annan hjälpa dig mer med vad du kan göra NU.
Vart har han såret?

Tyvärr sånt här som lätt händer när man sätter ihop en könsmogen gerbil med två andra könsmogna gerbiler..

pehu
1

Finns det ingen jourveterinär där du bor som har akutmottagning dygnet runt? Jag skulle inte våga vänta om det var jag. Nu vet jag visserligen inte HUR mycket han blöder men säger du mycket så låter det ju allvarligt på ett så litet djur. Dessutom att han verkar ganska medtaget är ett tecken på att du borde uppsöka veterinär genast!

Andris
0

han blöder vid bakbenen vid baken …. Gråter

[Jessica_91]
0

Tycker du ska testa och få tag på en jourveterinär som #2 föreslår, be dina föräldrar hjälpa dig leta upp telfon nummer!

Andris
0

okej  tack

Sophie-e
0

Om han blöder mycket kan du trycka blodstopp mot såret medans ni letar efter en veterinar.

Andris
0

Gråterden dog…

cecilia34
0

Neej, vad tråkigt! Väldigt ledsen

kimky
0

R.i.p Rockie