ska resa bort
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
det är inte nu jag ska resa bort men om ett tag och då har jag en kompis som har haft gerbiler och skulle gärna vilja lämna dem till henne då hon vet hur man gör. men just nu har hon katter och det låter lute farligt. är det okej att ge henne gerbilerna en veckas? sen en annan fråga går det bra att ha dem i en miniduna för den veckan?hon bor inte jätte nära därför måste jag ge henne dem annars blir det lite svårt?
på tanken av katter, det borde ju gå om din vän stänger in gerbilerna i sitt rum då katterna inte kan gå in i hennes rum så är de säkra ? men duna buren är jag inte helt säker på hur många har du?
http://www.nattstad.se/LillaGullungen
Akvarium med säkert lock är ingen problem. Har själv 5 katter här hemma och är inne på mina 10 gerbiler. Och de jävlas bara att katterna inte får tag i dem ;3
Ja eller så har hon dem i ett stängt rum, katterna behöver ju inte ta sig in i rummet medans sötnosarna är där :)
Yes. Men tror faktiskt de inte är nån fara med dunaburen såvitt "gallret" är helt och stabilt. :)
Då är de noga inga problem att katterna får va i samma rum. De som kan hända är att de lägger sig på dunaburen och sover :p gerbler och katter är så charmiga tillsammans :D