Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettavel-uppfödning
Läst 2014 ggr
LoveYouSigne
0

Uppfödare i skåne, helsingborg? :D

Hej, som rubriken lyder: finns det ngn uppfödare i skåne, helsingborg som säljer gerbiler? Har tänkt att skaffa 2 st när jag har fått i hop lite pengar^^ Men jag vill bara veta lite i förväg så jag kan ta kontakt senare direkt då :P

LoveYouSigne
0

jag hoppas ni förstår vad jag menar, märkte att det blev lite konstigt det jag skrev…^^'

burmesee
0

Jag har ett par gerbiler till salu, dock så bor jag i Uppsala med ska ner till Skåne i nästa vecka om du skulle vara intresserad? :)

Disa, Hollywood's gerbiluppfödning

LoveYouSigne
0

Aa, fast som jag skrev innan så måste jag få i hop lite pengar, och jag tror inte jag har fått i hop det till nästa vecka..:/ :)

burmesee
0

Det går ju alltid att lösa, betalning kan ju komma i efterskott. Jag har ett par jättetrevliga systrar till salu som man inte kan gå miste om ;) Du kan ju fundera på det och sen skicka ett privat meddelande i veckan om du är intresserad :)

LoveYouSigne
0

Aa okej ska tänka på det^^ måste också bara se till så att de här hemma tycker dt är ok ;) men jag kan skicka ett mejl till dig under veckan som kommer med svaret ;)

LoveYouSigne
0

hur ser dom ut? Hur gammla är dem? :D

burmesee
0

De är båda svarta, Gudrun och Kerstin heter de, dock ser man tydligt skillnad på dem då Kerstin är gråare men med mindre vitt tecken på hakan och något större, Gudrun är mindre mörkare i pälsen och har ett par vita hårstrån längst fram på huvudet :)
Håller på att uppdatera min hemsida, där finns bild på iallafall Gudrun och äve deras mor. Har inte hunnit knäppa på Kerstin än men kan fixas vid intresse!
De är 5 och 6 och en halv månad ungefär, födelsedatum står också på hemsidan

http://www.freewebs.com/hollywoodsgerbiler/

LoveYouSigne
0

Perfekt, jag hade tänkt att skaffa en svart! :D Åh så sööt hon var! :D kan du fotta Kerstin också? :D

Om jag skulle köpa dom hur mkt skulle de kosta då? :)

LoveYouSigne
1

Du kan svara i ett privat meddelande, så kan vi fortsätta konversationen där ist^^