Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 1114 ggr
MangoMelon
2011-10-11 14:15
0

Gerbilhona omplaceras

Hej, 

Jag har en gerbilhona här hemma som gärna vill flytta till någon som eventuellt har en kompis till henne (om det går dvs). Hon är svart med vitt på bröstet, åldern är lite oklar men jag har fått höra att hon ska vara lite på ett år gammal.
Hon är rätt så skygg, men finner sig i att bli upplyft. Hon har bitit mig en gång men det var för att hon blev rädd då hundarna stod precis under mig då jag lyfte upp henne.

Hon är pigg och nyfiken, har aldrig varit sjuk och väldigt söt enligt mig :)

Orsaken till varför jag omplacerar henne är för att jag inte har möjlighet att skaffa en kompis till henne då mycket av min tid går till hundarna och råttorna (är uppfödare). Orsaken till varför hon kom till mig från första början var för att hennes dåvarande ägare inte kunde ha kvar henne pga flytt till studiebostad och som den djurvän jag är så sade mitt hjärta att jag skulle ge henne ett hem så det inte behövde sluta tråkigt.

Bilder fås vid intresse. Jag bor i Finland men är påväg över till Sverige på torsdag, åker då från Stockholm till Skåne så jag kan stanna nånstans på den vägen. Transport löser sig alltid, huvudsaken är att Sotis skulle få ett nytt hem där hon får en kompis eller åtminstone nån som har kunskapen att få henne stimulerad :)

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

Tsunamis
2011-10-12 09:51
0

Hejsan. Kommer du åka via Åbo/Turku möjligtvis?

MvH  Tsunamis

Holida
2011-10-19 19:51
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej!

Har du hittat något hem åt henne ännu? Jag letar efter sällskap åt min 3-åriga hane som tyvärr blivit ensam. Helst skulle det väl vara en lite äldre dam dock, vill inte ha ungar ^^ Du vet inte när hon är född och om hon haft ungar tidigare?

Buller
2011-10-21 01:44
0

Hej

Finns hon kvar?

MangoMelon
2011-10-23 11:23
0

#3 ja hon finns kvar, var i sverige bor du?

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se