Söker fortfarande gerbilhonor
jag söker fortfarande efter gerbilhonor som passar till avel och skulle bli glad om någon hade några fina honor att sälja till mig :)
Det viktigaste är att honorna är friska, har underbart temperament och är handtama.
Jag har inte möjlighet att ta mig utanför skaraborg så ser ju helst att du kan ordna transport på något vis om du bor längre bort.
PM:a mig vid intresse så kan vi diskutera saken närmare :)
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Putt!
Jag har ju fortfarande mina tre små tjejer kvar. De gick inte att ordna transport till Sthlm?:)
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
Jo till stockholm verkar det som att någon ska, så om du fortfarande är intresserad av att sälja två av dom till mig så tror jag transport från stockholm går att ordnas :)
Självklart, dom verkar få ett bra hem hos dig och de är de viktiga för mig!:)
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
Jag har en svart hona kvar som inte är borttingad, hon är leveransklar nu i slutet av veckan och hennes två systrar + några killar kommer att få transporteras tillsammans härifrån ner till Stockholm. Om du skulle vara intresserad så finns hon här i alla fall. 
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
#5 tack för erbjudandet , men har bestämt mig för #4:ans honor, då jag haft dom på tapeten tidigare och vart intresserad, men inte funkat med transporten då, men nu funkar transporten så jag köper av henne :)
Jag hoppas du hittar ett bra hem till din hona ^^