Gerbiler säljes!
Ja, nu då alla småttingarna är nästan 5 veckor gamla så är det dags för att hitta nya hem åt dem för att viga plats åt den kommande kullen.
Två agouti vittecknade hanar har eventuellt ett nytt hem som väntar i Göteborg, och de 5 ungar som är kvar är 2 agouti vittecknade hanar och 3 svarta honor.
Föräldrarna är lugna, trevliga och sociala individer som fått fina ungar tillsammans tidigare. Inga sjukdomar eller fel ligger bakom dem som jag känner till.
De finns i Hudiksvall, men jag kan ta mig runt i Gävleborgs län samt så långt som till Sundsvall (Västernorrland) vid behov. Har även en familjemedlem som pendlar bort till Stockholm varje söndag, så transport dit löser sig alltid i utbyte mot en liten slant.
Den som känner sig sugen på att ge några utav dessa små krabater nya hem behöver bara tjinga till!
Antingen här på iFokus eller på mail (H2oAg47@hotmail.com), jag kollar mailen flerafleraflera gånger dagligen, likaså iFokus.
Vill ha 100 kronor per unge, detta är endast en symbolisk summa för djurets skull. Tyvärr finnes inga stamtavlor.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
SKickade dig ett mail ;)
MvH Tsunamis
Jag såg det! Slängde iväg ett mail med så mycket info jag kunde ge (inte mycket.. men lite i alla fall!). 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vet du om det går att få ner en hona till Göteborg? Behöver en kompis till Pandora 
#3 Det är en tjej som antagligen ska köpa två av killarna som bor i Göteborg, och isåfall åker hon till Stockholm för att hämta dem då jag kan fixa transporten dit. Kan prata med henne om det, men isåfall skulle ju hon kunna transportera ner dit, kanske för en liten slant. 
#4 Ja du får jätte gärna kolla med henne, skulle vara toppen om hon kunde tänka sig att ta med en black tös :)
Sedan fick jag nyss veta att Tsunamis funderar på att åka dit också, så om inte annat kanske hon kan vara lite generös?
*hint*
Men om det fixar sig så får du mer än gärna ta emot en utav de bedårande töserna. De svarta är absolut mest sociala och modiga utav dem alla, haha!
#6 Ja jag fick mail från henne nyss och hon skulle kunna ta med sig en från Stockholm :) Ska prata lite mer med henne om vilken dag men jag återkommer!
#7 Okej, det låter kanon!
Då kan vi säga som så att hittills ser det ut som att 3 av killarna samt 2 av tjejerna är tingade till er Göteborgsmänniskor.
Alltså, om någon annan skulle känna sig intresserad, så finns det en liten kille och en liten tös kvar som är otingade och gärna finner nya hem.
När skulle tsunamis dit? Åker hon dit innan mej får hon jättegärna ta hem mina killar om det är så. 
#9 Jag vet inte exakt men inte än på ett tag i alla fall, när ska du dit?
Eller ja, har fler där och hämta hem. Men skulle du (tsunami) vara intresserad att ta hem dem för en summa så skulle det betyda guld.
#9 Hon har inte bestämt något datum än, men du kan prata med henne om transportmöjligheter.
Jag har idag satt dina två killar i egen bur så jag lättare kan skilja på allihopa.
Hon ska hämta åt mig + flera från en annan uppfödare så det är inte säkert hon har plats för fler men du kan ju fråga. :)
ahaa, annars åker jag skälv som tänkt. :)
Gillar verkligen den svarta, men haha kan inte plocka på mig alla (som jag gärna. Gjort om möjlighet fanns)
De två som finns kvar har eventuellt nya hem, men det är inte säkerställt ännu.