Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettburar-inredning
Läst 871 ggr
[xDAMPBOBPSYKFALL]
0

världens fynd

Hittade ett akvarium + transportbur från en från Internet. Hade sån tur att hon bara bodde 2 mil från mig :D åkte dit o köpte för de va så billigt. När jag kommer dit så har hon en massa saker till också. Ja tänkte "nej, varf tog jag inte med mig mer." men då fick jag det jag ville ha! Samanlagt blev de akvarium+lock, transportbur, 2 påsar sand och 18 tillbehör! Dock var 3 i plast och ett springhjul. Plasten får de bara ha utanför buren och springhjulet ska BORT! Men ändå sååå mycket. Kom hem med 3 påsar för mkt ;) Men nu till saken, gissa hur mycket jag gav för de?

[xDAMPBOBPSYKFALL]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

mörk bild, men lite av tillbehören

moawi
0

Åh, vad roligt! Jag älskar också att fynda :)

Om jag ska gissa då.. Eftersom du sa att det var billigt, så kanske… 400?

[xDAMPBOBPSYKFALL]
0

då är vi 2 :D mindre mindre.. ;)

Wand
0

100 spänn? :D

Hur stort är hamsterhjulet? Kanske kan få köpa för en slant. :]

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[xDAMPBOBPSYKFALL]
0

120kr :D den är lite mindre än en fotbolls omkrets ungefär. Ja de vore toppen o bli av med den. Har ingen direkt användning av den :)

[xDAMPBOBPSYKFALL]
0

Sen är ställningen mycket större iofs. C: haha. Men hjulet är sneppet mindre än en fotboll

Wand
0

Okej! Skulle du kunna mäta diameter kanske? Jag vill ha till mina guldhamstrar, men de bör inte ha mindre än 20-22 centimeters diameter på sina hjul hmm. Å andra sidan så har jag ju även dvärghamstrar också numera så det spelar EGENTLIGEN ingen roll… men det vore roligt om båda kunde använda det. Hmm. 

Och skulle det bli krångligt för dig att frakta iväg det tror du?

[xDAMPBOBPSYKFALL]
0

Jovisst, omkretsen var 53,5 cm. Frakt skulle inte vara något problem. om inte din (rätta mig om jag har fel nu) mammas sambo tar med sig den när han kommer med gerbilerna (om det går via han såklart) annars går frakt lösa lätt.

Wand
0

#8 Det vore ju kanon om det gick att lösa så. Flört Vi får ju se hur det blir med eran resa!