Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 594 ggr
Anne.K
0

Söker gerbilhona

Jag letar nu efter en gerbilhona att köpa som kan användas i avel.

Det viktigaste är att honan är frisk och alltid varit frisk och har en frisk hälsohistorik i sin släkt (jag vill ha stamtavla/härstamningsbevis) och att hon har jätte bra temperament, inte är lättstressad, inte visar tecken på beteendestörningar, hon ska gilla att söka kontakt med människor och ska vara tam och lätthanterlig.

Får absolut inte vara bitig mot folk.

Ska gärna vara nyfiken och alert, men inte springig och nervös.

Färgen har ingen större betydelse då jag tänker ha fokus på att avla fram friska gerbiler med fint temperament.

Jag söker helst i skaraborgstrakten. Bor du längre bort kan jag inte hämta själv utan då måste transport ordnas på något vis.

Så har du en hona som passar beskrivningen så hojta till. Honan får inte va för gammal då jag tänker ha henne i avelspar (endast 2 kullar tar jag av henne).

Notis: Det gör inget om honan är en bebis, eftersom jag har ingen brådska med att avla, men är hon en bebis så kräver jag att jag får köpa med en burkompis samtidigt för jag köper inte hem gerbiler som får sitta ensamma en lång tid.Men är hon avelsmogen så kan jag köpa henne ensam för då får hon ju hanen som burkompis.

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Anne.K
0

jag puttar lite här i hopp om att någon har nått att komma med :P hehe

bambiiii
0

du kan söka på blocket! ;D

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

bambiiii
0

var bor ni?

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

bambiiii
0

Anne.K
0

Jag bor ju i västra götaland så det är ju lite långt till stockholm tyvärr. då blir man tvungen att hitta transport, vilket inte är det lättaste har jag konstaterat :P

bambiiii
0

ok! de var rätt så söta tycker jag!