Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettbeteende-temperament
Läst 1026 ggr
AnneN
0

Gerbiler som tittar på tv?

Är det bara min lilla "Ninni" som tittar på tv, eller har ni andra också gerbiler som gillar att se tv? Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

moawi
0

Nej, det har jag inte. Men vad gulligt det låter! Glad Sitter hon helt stilla och bara tittar då?

AnneN
0

Jag har akvariet placerat så de kan se hela tv-rummet och ganska ofta om jag ser film (eller tv-serie) så sitter Ninni på sitt hustak och tittar på tv:n, i reklampauserna springer hon och pysslar med annat, men så fort programmet börjar om så sitter hon på taket och tittar igen.

I morse satt jag och såg en film och då satt hon och tittade precis hela filmen, fram till eftertexten då sprang hon fram till glaset och studsade som hon brukar då hon vill att man plockar upp henne en stund Skrattande

Händer ibland att mamma Illusion också sitter på taket och ser tv, men det är inte lika ofta och hon tröttnar snabbt.

_**/Mvh Anne

moawi
0

Nä, gud vad sött! Annars brukar de ju ha en aning svårt att sitta stilla Flört Vad lustigt att hon går iväg när filmen är slut, precis som om hon visste. Men vad häftigt!

AnneN
0

#3 Ja jag tror faktiskt att hon antingen faktiskt tittar på tv:n eller iallafall lyssnar på ljuden från den. Glad Ja annars är både Ninni och Illusion väldigt aktiva små damer som inte är still många sekunder i taget.

_**/Mvh Anne

TheGerbilLover
0

Men gud vad gulligt

Solaika
0

Våran lilla Casper som va en av våra första gobitar låg mer än gärna på husses axel o tittade på hockey.

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

TheGerbilLover
0

Bara hockey??

Mickis-wolf
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Gud va gulligt!<3

Min lilla Kakan sitter och kollar på tv:n när den är på men bara i några minuter:)

AnneN
0

Hahaha, började garva åt min lilla Ninni imorse då jag såg på nyheterna Skrattande

Hon stt i akvariet och tittade på tv hon med och precis när de på nyheterna snakar om budget/nerskärningar i usa så börjar hon stampa som besatt medan hon fortsätter titta på tv:n!

Kanske har jag en politiskt intresserad gerbil? Tungan ute

_**/Mvh Anne

southdakota
0

Haha, det var lite roligt, speciellt med tanke på att stampandet är deras varningssignal. Hon kanske inte är förtjust i nedskärningarna. Troligtvis blev hon väl skrämd av ett plötsligt ljud eller en plötslig rörelse, men ändå. Flört

AnneN
0

#10 haha, ja det var ju så perfekt tajming på stampandet

_**/Mvh Anne

Rebbie
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag vet att detta är gerbil i fokus men måste bara skriva att min guldhamster också brukar kolla på tv. :) Om han är i sin boll brukar han ibland rulla fram en bit framför tv:n stanna där och bara titta. Tycker det är ganska söttKyss

Andris
0

min gerbil rambo älskar att kolla på tv:D