Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettot-fiket
Läst 674 ggr
Lojs
0

Gnagare.ifokus?

Någon som är sugen på att starta gnagare.ifokus? Jag har personligen inte riktigt möjlighet att ha hand om en ifokus-sajt, men är gärna medhjälpare.

Jag saknar gemenskapen mellan de olika djurslagen, det är kul att även se helt blandade bilder på olika gnagarei samma tråd och det finns en del intressanta gemensamma diskussioner. Till exempel om de nya kommande reglerna från jordbruksverket, samåkning till smådjursmässor utomlands, olika spån, man kan ha nytta av att se andra djurslags lösningar med burar och djurrum mm. mm!

Jag tycker det behövs en gemensam sida för gnagarna helt enkelt, någon som håller med, någon som kan tänka sig att starta upp?
Jag hjälper gärna till med aktivitet, moderering och artiklar.

Det här inlägget postade jag ursprungligen på hamster.ifokus, där jag "hör hemma", och jag postar det på några ifokus-sidor till. (Jag är ofta inne och läser på de andra gnagarsidorna, alltid intressant!)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Clariiz
0

Låter som en jättebra idé! :)
Men det skulle vara kul om kaninerna också kunde få vara med. Kanske man kunde kalla sidan för för smådjur.ifokus?

Jag skulle gärna hjälpa till som Medarbetare om det skulle behövas.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Lojs
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det är en tjej som ska skicka in om smådjur.ifokus, jätteroligt!

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

[Jessica_91]
0
southdakota
0

Låter kul! Jag har ju både hamster, gerbiler och kanin så skulle vara kul med något mer gemensamt ställe att diskutera de djuren på.
Det skulle också vara ett bra forum för sådana som funderar på att skaffa något sorts smådjur, men inte är riktigt säker på vilket, då kan man fråga andra varför de rekommenderar just sin/sin arter. =)