Kramper.
Jag hörde alldeles precis att någon av pojkarna stampade inne i akvariet, vilket är väldigt konstigt eftersom att de slutade göra det för längesedan(de är inte rädda längre och så), så jag kollade.
Då låg Remus där och krampade, benet bara vevade fram och tillbaka och magen var helt intryckt, hand ögon var halvt slutna.
Nu när jag kollade in igen så låg han död med James och Sirius liggandes över honom.
Vet inte vart jag ska ta vägen, min lille kille finns inte mer.
Han var helt bra för bara några minuter sedan, jag såg när han sprang runt i akvariet och kikade och höll på som vanligt.
Och så helt plötsligt händer detta.
R.I.P min Remus Lupin.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Nämen stackars dig!!
Nej så tråkigt :( RIP

vi sörjer med dig!
skulle inte stå ut om det hände min sture eller stefan :(
hoppas allt går bra med dom andra gerbilerna!
Det var en hemskt sorglig dag, men jag får trösta mig med att han kanske mår kungligt uppe i himlen!
Hans kompisar mår bra, de första timmarna sprang de runt och pep och letade efter honom, men jag tror att det är bra nu.
Det som var sorgligast att se var nog innan jag plockade ut honom ur akvariet, och Sirius och James låg intryckta under honom och pep oavbrutet. Hjärtskärande.

Nej usch. det påminner om när vi hade tre fåglar,
en av dem var gamla. alla satt helt knäpptysta på samma pinne och sörjde som i förskott.
efter att han dog så skrek dom så hemskt.
de hördes att dom saknade honom.
ja. hoppas han har det bra i gerbilhimlen.
Detta hände exakt min gerbil (Guz)
Det var tydligen fel på hjärnan så att en sekunden kan dom ligga och krampa, andra så är dom som vanligt, och tredje är dom döda… :(
Men jag beklagar på hemskt mycket… :'(
Bacon, svaret är bacon.
#6 Usch vad hemskt! Jag tror dock att min lille pojke fick en stroke. För han krampade tills han slöt ögonen och somnade in, och han har aldrig fått något anfall förut. Men det är hemskt i vilket fall som helst.. jag beklagar din Guz också! :/
Ja det är ju tyvär ganska vanligt har vissa sagt… :*(
Jag undra om din sirius bara heter sirius? för en am vina förra hette Sirius Black (kallades för bit arne) haha …
Bacon, svaret är bacon.
#8 Mina pojkar heter Sirius Black och James Potter. Remus hette Remus Lupin. Dock så kallar jag dem bara vid förnamn. :)