hälsa på i norrbotten
Hej, jag är ny här och vill gärna ha gerbiler, håller på att läsa så mycket jag bara kan om dom. :)
Jag undrar om det finns någon med gerbiler i norrbotten som man kan hälsa på och få träffa gerbiler. Skriv här var du bor så får jag se om det är nära eller lite för långt bort :P
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

Jag bor på Örnäset i Luleå, har 4st gerbiler som du är välkommen att hälsa på om du vill och kan 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Okej, så bra. Jag är dock osäker om jag ska skaffa råttor eller gerbiler. :P
#2 Då får du ta dig en rejäl funderare! Gerbiler och råttor är ju väldigt olika. Har inga större erfarenheter av råttor, men enligt råttägare så är de väldigt lugna och sociala, tycker om att kelas och så.
Gerbiler är ju mer ett piggt och alert djur som gräver, springer, klättrar och så - de har väldigt svårt för att sitta stilla och mysa med en på samma sätt som t.ex råttor.
Detta går ju ifrån olika individer också såklart, men normalt sett brukar det vara så.
Du får ta och hälsa på t.ex AnneN och känna efter hur det känns med gerbiler och sedan får du leta upp en kunnig råttägare så kanske du kan känna skillnaderna och får se vilket som passar dig bäst.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

#2 Jag har 2st råttor också 
_**/Mvh Anne
#4 Åh det är ju toppen!!! :) När går det bra att hälsa på?

Jag är sjukskriven/arbetslös så nästan vilken dag som helst går bra, dock inte denna vecka då jag är fullbokad med hundaktiviteter.
_**/Mvh Anne