Min prao..
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag praoar just nu i en djuraffär. De har gerbiler, dock inte framme för "skylt" utan bakom själva djurrummet. De har en stor, rymlig bur :) Men en sak som jag reagerade starkt på..: De har ett gallerhjul!
Jag tog såklart ut det, fast sedan var det där igen.. Ägaren sätter in det igen alltså. Det är ju farligt för gerbiler.
Dessutom har de en vattenskål, vore det inte bättre med flaska? Efetersom de bara gräver över den hela tiden..?
Stör mig något extremt på det här med hjulet och tycker sådant är hemskt. Ska man hålla djur ska man veta hur de ska bli skötta också!
gerbiler ska inte ha något hjul alls. har jag hört för att det är farligt för deras rygg och sen det fär med galler hjul är ÄNNU farligare f´ör deras svans kan fastna…
jag tycker defenitivt att dom ska ha en sånhär drick flaska.. jag tror annars att dom inte får i sig något vatten alls.. tyvär..
Antingen ger du mig nummret så ringer jag och skriker på dom genast, Eller så tycker jag att du går o säger åt dom imorgon att det dom gör är livsfarligt och allmänt idiotiskt!
#1 Jag vet, ryggen får fel "hållning" (eller vad man nu ska säga) Ja, svansarna kan fastna.. Det är ganska hemskt när man tänker på det.
Okej, Inget vatten alls?! Oj! Ska snacka med Michael imorgon.
Okej! Jag tog ut hjulet idag igen! Fast det lär väll stå på samma ställe imorgon igen antar jag.. Ska prata med michael. Numret hittar du nog på deras hemsida, Zoo arkaden ängelholm. Ring gärna så jag får lite extra hjälp. Du kan ju säga att du var där och såg att dörren till djurrummet var öppen så du såg in till gerbilerna. (De står nämligen bakom "skyltrummet". Ring gärna, jag vill ha hjälp! Det är min sista dag där imorgon så..