Arken Zoo Tuna Park
I Eskilstuna på Arken zoo saknar de en uppfödare som kan leverera gerbiler! De vill helst inte ta från grossist! Så har du bebisar, hör av dig till dom! De tar hand om sina djur medan de sitter i affären och lämnar goda skötselråd. Du har som uppfödare möjlighet att skicka med både stamtavla, visitkort och egna skötselråd till köparna!
Mvh Anna
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Oj, det var väldans vilken skillnad det måste vara mellan det olika butikerna i samma kedja. Här i göteborg är de urusla på både skötsel och har ingen aning om vilket kön de lämnar ut. Vill inte ta i dem här med tång ens
Det är bra att samarbeta och på så sätt få dem att tänka till och lära sig också. Om de vill förstås! 
Medarbetare på Chihuahua
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
du tror inte att dom vill ha eb ettårig pojke som kommer från en annan djuraffär??
har en liten oojke här hemma som är i ett behov av ett hem:)
Hm du kan ju fråga, men det bästa för den krabaten bör ju vara ett hem med sällskap av någon eller några småpojkar kanske… Inte som ensamdjur i en zooaffär? Släng ut en blänkare här om någon vill ha honom istället?
Mvh Anna
Medarbetare på Chihuahua

Arken på TP är guld! Saknar att handla där ibland sen vi flyttade från E-tuna. Han som bossar är störthärlig o alla är verkligen mån om djuren. O de tar verkligen till sig när man kommer med tips o tankar. *tummen upp*
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Jag tycker verkligen inte om Arken Zoo på TP.
Kul att man kan ha så olika åsikter :)
Djuren är livrädda och flera veckor för unga att säljas. Har aldrig lyckats fått några råd där, bara hört när de plockar på köparna en massa skit. Tex saltstenar osv. Har dock aldrig sett gerbiler där inne så jag vet inte hur de tar hand om dem eller i vilken ålder de är. Men 4 veckors kaninungar har suttit där flera gånger, det är 4 veckor förtidigt!
Tycker dock att de har ett ganska bra utbud på saker, och inte för dyrt heller :) Sedan är de bra på att ta hem grejer om man ber om det.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

#6 Har du pratat med dem? För när jag har sagt till om saker så har de ändrat omgående. Nu är det visserligen länge sen jag var där.. men då var de få djur de hade väl omhändertagna, i rätt ålder o absolut inte rädda.
Saltstenar o annat skit vill ju alla djuraffärer pracka på okunnigt folk.. det verkar mer regel än undantag..
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida