Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 1196 ggr
cecilia34
0

Gerbilungar sökes

Min underbara Doris har blivit ensam nu sen hennes och min vackra Esther har lämnat oss i stor sorg och saknad. Fösöker lösa situatinen så fort jag kan nu för Doris så hon inte behöver vara ensam så länge.

Jag finns i göteborg, men kan tänka mig att åka en bra sträcka för att hitta en kamrat till min gumma.

Hör gärna av er

Canaie
0

Jag finns ju i Malmö (reser ofta mellan Malmö - Gbg) och har en kull på gång.
Hör av dig om du är intresserad!

jule
0

Hur gammal är hon? Jag har ju en hane som går ensam

jule
0

Hur gammal är hon? Jag har ju en hane som går ensam

cecilia34
0

hon är 1 ½ år bara

jule
0

#4 ok, det var ju för ungt då

cecilia34
0

Jag har pratat med en tjej här som har en liten snutta uppe i stockholms trakten som jag kunde få tillgång till, men först den 24 februari. Hade du väntat på det eller hade du försökt hitta en i affär i stället ? för att hon ska slippa vara själv för länge ? Hur hade du gjort ? Är så orolig att hon ska bli rädd och otrygg nu.

Om jag väntar på den lilla i stockholm, har du nån i ditt kontaktnär som du vet kanske ska från stockholm och åt detta hållet ? Så kanske man kunde möta upp och sådant ?

jule
0

#6 Det är självklart olika hur gerbiler reagerar när de blir själva, men jag hade helt klart kunnat vänta till den 24e. Det brukar inte vara några problem. Det går ju dock inte att lova någonting, jag har haft en gerbil som började äta på sig själva när hon blev ensam… Men skulle helt klart säga att det hör till ovanligheterna och att det inte ska vara några problem att låta henne gå ensam i inte ens 3 veckor.

Jag vet tyvärr ingen just nu som åker den vägen. Men du kan ju alltid höra på djurtransport iFokus.

Lycka till!

cecilia34
0

Jag har löst det nu med transport         Glad