Bebis bilder
Fick hem mina killar i söndags och igår fick de komma ut och leka lite för första gången.
Här kommer lite bilder, det var inte så lätt att fota dem då de sprang runt som galningar :P
Men fick ett par hyfsade bilder iaf som jag tänkte visa. :)
Först ut är Alvin!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Nästa kille är Bam Bam :D
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Sist ut har vi lille Casper :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Till sist, alla killarna :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Mitt hjärta smälter… åååh 
/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus
Underbart söta! Det har verkligen "Hej, jag är en busig småtting"-uttryck i ögonen, sött! 
Så söta! :D
Är det dina första gerbiler?
Dom är underbara :') <3
#17; Det kan jag hålla med om ;) Och det stämmer väldigt bra dom är överallt hela tiden och upptäcker världen :P
#18; Nej, jag hade 4 stycken för ungefär 2 år sedan. Så det var ju ett tag sedan dock. Hade glömt hur härligt dom var :']
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Åh, så underbart fina ! Var rädd om dem nu 
#20; Absolut :) Jag är nog lite för försiktigt med dem..
Tror att dom ska ramla ner överallt, eller att en av deras gångar ska ramla ner på dem.
Dom envisas med att bygga bo i sandskålen också :P Hjäps åt, två letar papper och en strimlar pappret. :P
Första dagen släpade dom ner en bit hushållspapper, men sen boade de i sitt hus så jag tog bort det i sandskålen. Nu bygger dom ett nytt stor och fint bo men har kvar det gamla också..
Så de har två hus och inget sandbad.. Kan man göra något åt det? Jag vill ju att de ska kunna bada också, men man vill ju inte gärna försöra deras bo när de byggt så länge.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Så söta dem är. Namnen är också sjukt söta!!:D
Vilka underbara bilder!! Hur lyckas du du så skarpa närbilder på dem?!
din kamera är nog aningen nyare än min haha :)Använder du system- eller digital kamera?
Min konst- blogg: http://petrahyberg.wordpress.com/

Vilka godingar! :)
#23; Jag har en Sony a3000, systemkamera :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Ahha då förstår jag! En sådan kamera skulle man ta och skaffa 
Kan du ha alla hanar tsm? Min kompis hade två hanar och en av dom åt upp den andra "/
#27 Gerbil-hanar lever vanligtvis mycket fredligt tillsammans och kommer bra överens :) Sedan kan tyvärr bråk alltid inträffa, hos hanar som honor, då är det viktigt att man särar på dem.
Dessa tre är dessutom syskon, så då är nog risken att de ska bråka ännu mindre, eller? :)
#29 både och skulle jag säga. De känner varandra från födsel och det är ju bra, men däremot så är ju alla i samma ålder och då kan ranguppgörelsen bli svårare när alla tre är så jämna. Men killar brukar ju normalt sett vara fredliga med varandra så det går nog bra :)
Gud vad söta killar! :D ;D
Aww så söta! 
//Elin