Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikett: ot-fiket
Läst 2005 ggr
loviisa
0

Gerbilhuset.blogg.se, finns intresse?

Har nu skaffat en gerbil blogg, gjorde det igår så den har inte kommit igång ordentligt bara slängt upp lite snabba inlägg. 
Jag har tänkt att blogga lite från Sockan & Alice's perspektiv, skriva gerbilfakta & tips och lite annat roligt om gerbiler och så.

Men jag undrar om det finns intresse att hjälpa till med tex artiklar (länkar till hemsida / blogg eller att det är ni som skrivit det nämns självklart) och tips och sånt, kanske gästbloggar och så, även kanske annonser att ni säljer / söker gerbiler?

Undrar alltså om ni skulle kunna tänka er bidra lite till bloggen eller om ni skulle kunna tänka er i framtiden att ni kanske kollar in på den lite då & då? Liksom vad ni tycker om idéen.

Länken är http://gerbilhuset.blogg.se
Den är inte helt igång än men det ska bättras då jag har mer tid :)

lovisa

old_Louisez
0

Har läst allt, det var en kul idé!

Neoos
0

Jag älskar att blogga, jag kan nog stoppa in ett eller annat inlägg då och då om du villGlad

Håller även på med HTML koder & photoshop mycket och är bra på min sak, så om du behöver någon hjälp med design så är det bara att säga till Skrattande

loviisa
0

Låter ju bra att det finns intresse :)

#2 har du någon blogg / bloggar som du gjort som jag kan kolla just nu har jag bara slängt ihop någon design :P

lovisa

Neoos
0

#3Ja jag kan Pm:a dig ;)

cecilia34
0

Kul med att skriva ur gerbilen synvinkel   Skrattande

[Djurlinnea]
0

Bra blogg :D Kommer defenitift att följa den :D