Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettminneslunden
Läst 1055 ggr
loviisa
0

Vila i Frid, Riffan.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Imorse fick jag ett jobbigt samtal från Roslagstull Djurklinik där Riffan varit inlagd sedan igår morse och gått på drop, smärtlinding och antibiotika samt legat i syrgasbur men trots detta så blev hon inte bättre och under förmiddagen fick hon avsluta sitt liv på 3 år och 5 månader.

Hon var en helt underbar gerbil, som även är min första. Hon har betyt oerhört mycket för mig och jag känner mig helt tom nu. Men hon mådde verkligen inte bra och vi försökte allt. För mig har verkligen hon betyt allt, hon har varit syret jag andats under dom 3 åren hon bott hos mig. Hon har varit vid min sida hela tiden och jag lovar, hade inte jag haft henne dessa år skulle inte jag leva idag.

Hon & hennes syster har ståt ut med så mycket, då jag skaffade dom visste jag inte så mycket om gerbiler , men sedan under åren har jag lärt mig en hel del och dom har fått stå ut med massa saker som jag testat på dom som jag hört från folk att man kan göra till gerbiler, ibland bra , ibland dåliga.

Nu leker hon igen med sin syster Raffan som lämnade oss för ett halvår sedan och slipper lida..

Vila i frid, Soulie…. Allt är bara en stor mardröm.. :'(

* 4/4-2007 † 9/9-2010

lovisa

isafisa
0

Vila i frid gumman <3

Pose-idon
0

Åh nej så sorgligt, jag lider med dig, vila i frid vackra älskade Riffan. <3

//Elin

Neoos
0