Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettnamnförslag
Läst 1128 ggr
loviisa
0

Välkommen hem ! (Namnförslag?)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag hämtade jag hem denna lilla mörka sötnos som ska få bo tillsammans med min ljusa Alice. Bland det sötaste jag sett! Jätte liten på 6½ vecka. Hon kommer hon bli större än Alice då denna är väldigt stor i växten för sin ålder och Alice är liten till växten så hon är nog inte den "lilla skiten " så länge till. ;) Hoppas bara ihop sättningen går bra.

Hon har dock inget namn än så namnförslag så ni får gärna komma med det , gärna något som passar ihop med namnet Alice eller något som symbolicerar orden efterlängtad / kompis / mörk  eller något franskt då hon är född på franska nationaldagen.

lovisa

zanrio
0

Noir kanske?:) Svart på franska..:P

loviisa
0

Har faktiskt tänkt på det, Min låtsas mamma kom på det men hon var osäker på om det betyde svart eller natt ;)

lovisa

Fralice
0

Russin , Miss, Mistery ( Både saknad och  mysteriskt/svart i det ju ;D )eller Misery. Love eller Lakrits är ju också sött.

enbartmalin
0

Min svarta heter Snö bara för att gå emot det självklara ;)
Annars brukar ju vita döpas till snö och svarta till Lakrits eller liknande :P

Hälsningar Malin

zanrio
0

#2 ja men då vet du ju:D

ratwoman
0

Hej!

Min svarta heter velvet. eftersom hon ser ut som sammet i pälsen och är svart som sammet.

Men annars kan hon heta Andromeda, så har du båda som börjar på A. Eller Sotan…. det är knepigt med namn ibland.

Jag brukar låta det första namnet jag kommer på få bli det dem ska heta.

Lycka till.