Färghjälp

Vad för färg har hon på underpälsen, ser ut som en viteckad red eyed honey eller vitteckad argente. :)
//Elin

Ja, en honey tycker jag det ser ut som. Är den rödögd är det en REH är den svartögd är den DEH. Tycker inte underpälsen ser ut att vara grå :)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
En red eyed honey är det där, vitteckningen är dock svår att se, men inte pied varigated iallafall, nog en white spot som har blekt ner resten kraftigt så det flyter ihop.
REH säger jag för jag ser en lilac och en saffron på bilden också om jag inte lurar mig alldeles.

Vilka sötnosar! Ska ni spara eller sälja bebisarna?

Ja, jag misstänkte att det var en red eyed honey men hon var så ljus så ville fråga för att vara säker. Men med så många som säger de så fastställer jag att så måste vara fallet ;)
#5 Honan på bilden kommer vi att garanterat behålla, vi har inte bestämt oss med de andra. Jag anser att man aldrig kan ha för många djur men min sambo tycker annorlunda ;p

Som Punkten sa i #6 så tycker jag lite annorlunda. Jag såg de mest som blivande foder till illrarna. Men förhandlingarna pågår fortfarande..