Vila i frid lilla Jabba :(
Nu har Jabba fått somna in för sista gången. Han har varit hos oss i 2,5 månad och bott med sin nya fru Bianca o trivts jättebra. Dessvärre fick han en tumör som sista tiden växte i raketfart och sprack till ett stort sår. Därför tog vi det tunga beslutet att låta honom somna in.
Jag är så trött på allt vad tumörer heter.. nu vill jag att de börjar dö av ålder om de prompt ska dö så vi slipper ta besluten och se dem lida :'(
Vila i frid älskade lilla Jabba
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
R.I.P <3
Håller med dig! Tumörer är bannlysta i det här huset nu!

Det är så tråkigt när de dör tidigt på grund av sjukdomar :(
Vila i frid<3
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

har än så länge sluppit tumörer. Men så himmla tråkigt och jobbigt att det ofta dör i sjukdomar eller olycksfall.

nej , så frukansvärt att behöva ta ett såna beslut .
vila i frid lilla jabba
Vila i Frid <3
//Elin
Vila i frid vackra lilla Jabba!
Saknar honom väldigt mycket och hade hoppats på att ni skulle få ha honom mycket mycket längre än så.. Stackars liten 

Ja, vi hade väldigt gärna haft honom längre tid. Tapper ända in i slutet, men när nästan hela magen bara är ett sår och en stor knöl så bara måste det göra ont, varesig han visade det eller inte. Beslutet var rätt, det tvivlar jag inte på. Men ack så jobbigt. Lilla älskade skrutten :(
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Gud va tråkigt att höra, Vila i Frid Jabba!
Ja, Tumörer , sjukdomar och allt som gör att gerbiler måste somna in i förtid är verkligen inte roligt. Det senaste året har jag själv haft fyra döds fall utav mina gerbiler, en i olyckfall som dog direkt endast nio veckor gammal och två fick jag själv ta beslutet pga tumör och sjukdom. Verkligen inte roligt. Om dom så måste dö ska dom dö av ålder! :(
lovisa