Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettburar-inredning
Läst 982 ggr
Crest
0

217 l akvarium :D

Satt på blocket och letade efter något att ha gerbilerna i när vi är i sommarstugan (vi åker imorgon) och hittade ett 217 liters helt gratis i Nässjö, som är ganska nära sommarstugan, så jag har mejlat och frågat om det är kvar, och isåfall hämtar jag det imorgon :). Om jag inte hade hittat något hade jag väl fått ta och köpa en till SAMLA-låda, men tycker akvarium verkar mycket snyggare. Här hemma så har de bara en samlalåda, så de kommer säkert att älska det :D (har 2 st gerbiler). Fanns även ett 375 l gratis, men det kändes lite väl stort, hur mycket plats som helst har vi ju inte… ;). Så nu är det bara att hoppas på att det finns kvar, och det bästa är att det var med ett stativ också, så jag får någonstans att ha mat och så till alla djuren :).

Blev visst ett väldigt långt och rörigt inlägg om detta akvariet, men ja…

annaforsgren
0

Vad härligt att ni hittat ett så stort akvarium, gratis! Där kommer gerbilerna nog att stortrivas. Om du tar det stora kan man ju dela på det och ha som två burar =)

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Crest
0

Blev det lilla, men det är ju också väldigt stort för mina två gerbiler… Om jag hade haft fler kanske jag hade tagit det stora och delat av :)