God kväll
.. klockan är nu 21:39 och jag har ännu inte hittat mina små älsklingar, helt ifrån mig :/

Stackare 
De är så himla hemskt :/ .. drömde inatt att jag hittade dem, vaknade och blev lika besviken igen..
fy vad tråkigt! =( 
har du provat mina tips som jag skrev i andra tråden?
Nae, hade varken mjöl eller honung hemma. Men när min kille kmr hem från jobbet så har han med sig det :)
Jag vet inte, jag blev rädd att hunden har ätit upp dom.. 
vid det här laget så när du får prylarna så mjöla runt bänkar, skrymslen och vrår. De kan ligga och trycka i princip var som helst.
Har de varit framme och ätit något? Finns det avföring någonstans? Finns de kvar så finns spår efter dem om du letar nu.

Jag håller tummarna att de tittar fram snart
Hoppas verkligen att du hittar dem!
//Elin
Nej, jag har ju ställt fram både mat och vatten men inte ett spår..
Med tanke på att de är så yttepyttesmå så är jag rädd att de fastnat någonstans och inte kan ta sig där ifrån.
Men jag har letat överallt verkligen. Bakom spis, bakom soffan, i soffan, toaletten, under sängen, i madrasserna, under vitrinskåp, i klädkammaren, i garderober .. jag hittar dem verkligen inte :(
Jätte ledsen för detta, de var verkligen min prins & prinsessa..
de som jag kämpat med sen de va 2 veckor.
Fick för mig att hunden ätit upp dem..
Men jag tog upp en unge för att se hur han reagerade men hunden slickade honom bara.. men jag vet inte :/ märkte inget i hans avföring heller.

Håller alla tummar och tassar vi har här
#11 tack, men dom är ännu inte hittade :(

Mina ÄLSKAR att krypa ner i saker. Allså små låder coh sådant. och där ligger do,m och trycker tills jag hittar dom.
Tro mig, har letat som en toker i gtre dagar och hittar dem inte :/
Hoppas du hittar dom…Jag fick panik när min smet…Fast det tog typ 30 sekunder sen fånga jag henne…Har du sett om det finns gnagmärken någonstans? Önskar man kunde trolla fram dom…
#15 .. jag önska men knude knäppa med fingrarna och sedan var dem framme.. Neej.. men hört dem endel gånger men hitta dem inte. JAG BLIR TOKIG!! :(
#16 Det är hemskt…Men hoppas att du hittar dom snart!
tänk på att de tar sig in överallt där det är ett såpass stort hål att de får in sitt lilla huvud, och eftersom de växer kan de fastna om de kommit igenom en såpass trång passage och sitter och trycker för länge. Kanske du får ta hjälp av någon för att bryta upp/ta fram dem. Det måste göras antingen nu, eller så kommer dom att dö och börja lukta.

Hoppas dom kommer fram snart!