Välkommna små mirakel !
Nu har min jaspis andra kull kommit världen , sex små vackra mirakel blev det denna gången också 
Första kullen är nu sex veckor och jag letar ännu efter två fina hem till dem , ett flickpar och ett pojkpar .
ni får gärna pm mig om intresse finns
black och agouti

puttar upp
nu är de två veckor gamla 
Hej Cecilia!
Har tidigare skrivit till dig och vart intresserad. Men då endast utav en gerbil.
Men nu finns mer plats och är intresserad utav två flickor och två pojkar, precis vad du hade :)
Har de stamtavla ?
Färger ?
Hur mycket kostar två par ?
Mvh / Heidi

nu är alla pojkarna sålda men mitt fina flickpar är kvar , en black och en agouti . jättegoa töser som blir mer och mer tama .
och nej , det finns ingen stamtavla , de kom till oplanerat men för mig är de världens underbaraste ungar så klart 
jag har en kull 2 också som nu är 2½ vecka gamla. men jag vet inget om hur många det är av varje kön än, då jag kommer låta dem vara ifred till de är tre veckor och börjar komma fram på egen hand
är du intresserad så skriv 
Är väldigt intresserad faktiskt :)
Men då kanske du kan kika på nykomlingarna när de är ca 3 veckor om de finns ett pojkpar också :)
Men vart bor du ? Närheten utav Markskommun ? Om du vet vart de ligger, vill säga hehe.
Då jag inte har tillgång till någon bil så blir det svårt för mig att ta mig för långt. Men bor du i Gbg trakten så är det ingen fara :)

låter ju toppen 
jag hör av mig igen då när de börjat kika fram , så får vi se vad det blev för spännande denna gången .
jag har bil så jag skulle kunna komma med dem till dig i så fall , bor i göteborg .
roligt att du är intresserad 
Toppentoppen
..
Ja, gör det!! Vilket datum är de leveransklara ? 
När de börjar kika fram så får du gärna ta ett kort, är så nyfiken!!

Det ska jag ? vet inte exakt datum just , men de sex veckor gamla