Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettavel-uppfödning
Läst 722 ggr
cecilia34
0

ungar 4 veckor ,

nu är mina fina bebisar 4 veckor och om 2 veckor behöver de få komma till nya fina hem . hoppas så att de finns någon som är intresserad .    Glad

börjar få lite panik faktiskt att jag inte ska hitta nya hem till dem nu .

och en till kull är på väg !  

det är 4 st som behöver flytta ,ska komma med bilder på dem också . de är black och agouti

tar endast en symbolisk summa för dem . hemmet är det viktigaste

Pilia
0

Om du inte får sålt dem… är djuraffär ett alternativ?

cecilia34
0

nää , det vill jag inte . då har jag ju ingen koll på vem de hamnar hos .  jag kanske testar blocket , med det är bara om jag måste .

Heidii
0

Är väldigt intresserad utav en agoutihane, om du har ? :)

Nej!! Ursh inte djuraffären, dem säljer dem inte ens i par och uppmanar inte om det heller!!

oski
0

Vi köpte faktiskt våra i en djuraffär och fick rådet att ha fler ihop. De sa faktiskt att det var "ett måste".

Solaika
0

#4 Det är ett måste. Till och med lag eftersom det är flockdjur. Men allt för få djuraffärer har den kunskapen och OM de har det så är det sällan de delar med sig av dem.

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Heidii
0

Jag sa aldrig att ALLA djuraffärer inte uppmanar om det! Men väldigt få gör det!!

Jag fick inte upplysningen om det, och de hade syskon av båda könen, eller rättare sagt alla gerbiler dem hade i en och samma bur så jag hade ingen aning om att min Tiffy var dräktig när hon kom till mig.

[Tassy]
0

#6 Tyvärr är det alltför vanligt att råka ut för just det du beskriver Rynkar på näsan

Heidii
0

tyvärr :/

Heidii
0

Visst ska man inte dra alla över en kam men MÅNGA vill bara få sålt dem så.. aah!! ..