Jag vill ha..
ååh vad jag är sugen på att få en "one-time-in-a-lifetime" kull. :)
Alltås bara en gång. Men sen vet jag ju. det är ju inte så proffisgt att göra så. och mamma skulle aldrig gå med på fler gerbiler.. Sen får man ju tänka på deras bästa. om jag int ekan sälja så måste jag ju själv ta hand om allihopa. sen kan jag ju inget om det där.
MEN drömma kan man :)
någon annan som vill ha något som man inte kan få? Alltså om gerbiler, typ nån bur eller så ??
här är en bild på en av mina små sötnosar 

jag vill väldigt gärna nu , hitta ett hem till mina två gerbilbebispar , för snart får jag en kull till . Hjälp 
Koppsal: inget är omöjligt!
Man kan fråga uppfödare ifall de kan tänka sig att låna ut en hona som ska ha kull ifall man vill prova att ha en kull hemma, men inte kan ta en egen kull av någon anledning.
Jag personligen är en av dem som kan tänka mig att låna ut om allt klaffar mellan mig och aktuell person. 
#1 ååh, hade jag kunnat hade jag vääldigt gjärna köpt dem <3
Tassy: Det hade jag inte tänkt på.. >:]

Min stora dröm är att ha en enda stor flock i mitt 1125-liters akvarium.. får se om man kommer dit nån gång ;)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Jag vill ha/drömmer om gerbiler som inte är revirvaktande. Så praktiskt det vore 
#4 ååh, Det skulle jag också vilja ha.
Fast skulle kunna tänka mig typ 3 eller 4 i en Duna-bur för kaniner. en sån där riktigt stor :)
#5 haha aah, väldigt praktiskt ;)
#4 det har jag faktiskt också drömt om :D Skulle vara rätt skojj :D