Mitt nya akvarium [BILDTRÅD]
Jag precis gjort iordning till mina små bebisar, som just flyttat hit. Elias och.. hm, lite hjälp? 2 hanar blidde det =)

ser jättefin ut , 
fina hus och hyllor
Tack!
Det betyder väldigt mycket, eftesom jag är ny :]
Några bra namntips? Fler bilder kmr =)

Vilka små sötnosar :) Herr namnlös va vääldigt lik min Ester :) Han kanske vill heta Eskil? ;) Annars tycker jag att han ser ut som en liten Ebbe eller kanske.. Simon :)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
hihi :'>
Jättefina namn, ska fundera lite på dem..
Han är en riktig liten piggelin..:]
Hohoho, oj vad du kommer att få kämpa med de där matskålarna, är dom inte redan välta så vänta bara 

Oj, äggkopparna såg jag inte.. du bör ha vattenflaska oxå, för som Tassy säger så lär kopparna välta o då blir de utan vatten.. inte bra i värmen.
Does it become a walk?
/Ida
#12 o 13
Jo, det blir nog så, men de är förhållandevis lugna där uppe, eftersom de bara äter, badar och dricker där. Där nere är de däremot som huliganer :]. Men de har varit lite tråkiga på sistone, inte sprungit så mkt, vad kan de bero på?

De springer mer när det är nystädat.. för då ska det möbleras om o undersökas.
Does it become a walk?
/Ida
hahah, jao, det förstås..
tog ut dert stora trähuset, och sedan dess är de mycket mer aktiva.
Äggkopparna fungerar OTROLIGT bra!
Inget spill, och de får bra fäste i träet.
De når perfekt upp mot kanten.
Är mkt nöjd, men nu har jag tagit ut huset, det blev för mkt.

ja , då fick de nog mera space , lite mer spån kanske du kan ha i , de ääälskar nämligen att gräva och göra gångar 

jättefina älsklingar glömde jag säga 
Hih tack :>
Ja, men jag hade precis städat, var nt klar :]
Taack alla :]
Jättefin bur och jättefina gerbiler du har. =) Våra har ett sånt hus som dina också hade på bilderna men det är halvt nu efter att dom har gått lös på det. =)
Appropå #6, Har du tidningspapper i buren? Vad jag har lärt mig är att det inte är så bra att ha det eftersom trycksvärtan kan vara giftig för gerbiler.
Sen en annan sak med den bilden som jag tyckte var lite kul är den stora rubriken mitt i bilden där det står "Rahm i buren". 
Det är inte giftigt, det var det förr, men jag har börjat med toapapper nu, då de föredrar det..:]