Äntligen! - Lauras ungar!
Inatt föddes 4 ungar, dem verkar må bra och ha mat i magen!
Laura pysslar om dem och allt verkar bra! 
//Elin

Tsts, en sån liten kull ;) Mysigt med bebisar ^^
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
#1 Haha
Större en Lauras förra, där var dem "bara" 3.
Men supermysigt, hade glömt hur små dem är när dem är nyfödda! 
//Elin

och inte skicka du bilder på dom???? FY PÅ DIG!!!! Grattis iallafall jag hade rätt =)
#3 Ska ta bilder, vill inte störa just nu, men kan fota om en stund!
Hahaah, grattis till dig som hade rätt. ^^
//Elin

Grattis :-) Snacka om att ha magen full med mat *pekar på bilden*

det är en jättefin ju ! grattis till de små miraklen 

jag menade på förra kullen =) eller så har jag helt missat 
#8 Förra kullen föddes i september. ^^
Men tack allihoppa! 
//Elin
Grattis till gummitutorna 
Har redan sagt grattis, men grattis igen 

Grattis till de små:)
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Grattis! 

vad har pappan för färg??
Pappan är black. :)
//Elin

ok..vet du vad pappan har bak? Tycker iaf inte se ut som agouti. Kanske snarare vittecknad siamese.

en cp och en black kan väl ändå inte få agouti?.. eller är jag helt ute o cyklar nu?.. näe, både burmese och siamese är väl blekningar av black?.. då finns det ju inga A:n i generna..
Does it become a walk?
/Ida
Det kan inte vara agoutisar nej, burmese är CP-black. Så bägge har aa som ida säger :)
Jo det ?r det jag t?nkt p?. Det borde inte vara agouti. Men tror inte ?gonen hade cp-fl?ckar… Men d?r se, dem borde ha mer p?ls idag. Hehe k?nner mig lite klantig som sa att det var agouti. F?r j?mnf?rde med n?gra gamla bilder och tyckte inte det var likt men sen kollade jag p? en hemsida d? var det likt.
//Elin
Jo det ser ut små agoutisar till viss del, men som sagt så är det omöjligt 

Jag tycker agoutisar i den åldern brukar vara mer rödbruna än vad dina är. Så nån CP-färg lär det ju vara. Vad vet du om pappans släkt?
Does it become a walk?
/Ida
hm är svårt att se men mina ögon skriker burmese. Tycker de ser ut som mina burmeser gjorde nämnligen, men är svårt att se på bild. kan säkert vara siamese också men såg så mörka ut.
Han kan ev bära på cp. Hans morfar är siamese och det är väl det närmaste som är cp han har i släkten. 
*Undra om det är lätt att läsa #20* x)
//Elin

Med tanke på ungarnas utseende så finns det nog cp-gen där ja :P
Does it become a walk?
/Ida
Kollar man nog på bild i #5 så ser man att bebben med mat i magen faktikst har cp-öga. Att jag missade det! 
Kollade ju! 
//Elin
#27 haha ursäkta OT men undrar vad de som inte är insatta ska tänka när man skriver "cp-öga" ;D

# 28 det vat jag!!
Jag och min kompis satt och läste tråden, hon vart VÄLDIGT fundersam på alla "cp" bebisar . . .
Hon trodde inte det hade med färg att göra om jag säger så

Hihi, tycker alltid det e lika kul att skriva cp om colorpoints :P
Does it become a walk?
/Ida
#28 haha lite kul, dem bara ?hh? xD #29 hahahahaha xD
//Elin

#29 Ja jag trodde dom var missbildade eller nå : P Vet ju att de finns "muppar" i kaninvärden så jag trodde de va nå liknande fast på gerbiler.. Men så var de ju tydligen inte : P
#32 haha :P
//Elin