Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettavel-uppfödning
Läst 806 ggr
cecilia34
0

nu har jag sett ungarna !!

nu när jag kom hem från arbetet så såg jag att man kunde se rakt in i en gång genom terrarieglaset , som mamman byggt .

och där kom en liten unge gåendes på vingliga små ben , jag har inte sett dem sen de föddes för två veckor sen

och jag blev så här lycklig  !!!     Skrattande     Skrattande

så liten och söt alldeles svart , som jag har längtat att få se dem     Glad

var bara tvungen att få berätta

southdakota
0

Hihi, vad kul Skrattande Då är de jämngamla med Gredelins unge, den är också 2 veckor nu. Så söta i den åldern! Kyss

cecilia34
0

ja , den är så fin . ville bara få hålla i den .  har du hanterat gredelins unge , eller är den orörd ännu ?       Skrattande

southdakota
0

Jag har inte kunnat låta bli att hålla lite i den. SÅ "ynklig" och söt, och den har precis öppnat sitt ena öga lite halvt. Kyss Upptäckte det precis!

cecilia34
0

åh , vad mysigt   Skrattande så gulligt

Pose-idon
0

Åhh, så mysigt! ^^ Jag brukar kolla på bebisarna lite! Tungan ute

#3 Åhh har bebisen öppnat ögonen(ögat) nu! Skrattande

//Elin

southdakota
0

#5 Japp, det är inte helt vidöppet, men öppnat till hälften ungefär. Andra ögat är fortfarande stängt Glad

cecilia34
0

vad spännande   Skrattande 

jag har sett fler nu tre svarta , och tre agouti , så perfekta små bebisar   väldigt stolt matte      Skrattande

southdakota
0

Roligt med hela 6 småttingar Kyss

Pose-idon
0

#6 Aww Kyss

#7 Åh så mysigt! KyssSkrattande

//Elin

cecilia34
0

nu är det full fart dem  . nu busar de runt i terrariet som bara den    Skrattande . de ser för goa ut , de ser inget , men det hindrar inte dem  hihi

två av dem har öppnat ena ögat , den ene det högra och den andre det vänstra . det ser också ganska roligt ut  

det är så spännande nu , måste låna hit en kamera snabbt och ta bilder nu när de är så bedårande söta .

sen ska jag visa bilderna här . de är så fina nu      Kyss    Skrattande

matte är mäkta stolt