Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettgenetik-färger
Läst 2076 ggr
enbartmalin
0

Favorit färg

Jag vet att vi haft liknande trådar men det är alltid kul och se vad folk gillar och inte gillar. :)

Vilken färg/teckning är din favorit?

Det finns många och välja för, men vi alla har säkerligen en svag punkt för någon specifik färg :)

Hälsningar Malin

enbartmalin
0

Jag är tok förtjust i Grey Agouti, mer Specifikt vittecknade sådana ! :D Och snart nog är jag ägare till ett par också ;)

Hälsningar Malin

MaaariaS
0

Jag tycker om färger som lilac och dove.

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Neoos
0

Grey agouti & Black är nog dom finaste :)

southdakota
0

Jag gillar vanliga agoutisar Glad men även lilacs, silvernuttar, burmeser, siameser och många fler Flört finns nog ingen färg jag inte gillar egentligen.

Fralice
0

Burmes&siames :)

isafisa
0

Agouti är jag svag för, men på andra plats kommer vittecknad black :)

Neoos
0

juste, vittecknad blue tycker jag är grymt fin färg! :)

wolfgirl82
0

DEH, Blue, Polarfox och Grey Agouti är favoriter. Inte konstigt att det är dom färgerna man har flest av ;)

- Ida

Omplaceringsdjur - Ja Tack!

Pose-idon
0

Jag är väldigt förtjust i rödögda gerbiler, PEW, REW, REH, Argente, Lilac osv Skrattande Men jag tycker om alla färger, finns ingen jag tycker illa om. :)

//Elin

MaaariaS
0

Jag vill bara lägga till en färg som jag älskar vilket är burmese till inlägg #2

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

[Matilda92]
0

Burmese, Siamese, Black (gärna vittecknade), Cappuccino, Ash och BEW :)

cecilia34
0

jag tycker nog också att alla färger är fina på sitt sätt , men tycker så klart att mina älsklingar är extra fina som är agouti och lilac   Flört

Marsvinlove
0

Jag har inga egna gerbiler tyvärr (inte än iaf, vi får väl se;), men brukar va inne här ibland & måste nog säga att alla lite ljusare färger tycker jag är superfina:)

[Tassy]
0

Svårt att svara, men en vittecknad honey är lite extra vacker. Men så många färger blir vackra när man lär känna en gerbil i den färgen.

Asa-S
0

Jag olika färger på alla mina 7 gerbilerSkrattande! Inte med mening men det har blivit så..och de är PEW,Lilac,Agouti,DEH,Polar Fox,Ivory Cream och Grey Agouti. Färgen är inte så viktig utan som tassy skrev så är deras persolighet som gör att någon..några blir favoriter. Min favorit är Carat-PEW och jag gillade inte röda ögon förut…..Jag älskar det nu. Tack vare hans underbara sättKyss. Min gosekille!

97agnes
0

Alla färger är jättefina!!!! Svårt att komma på… Men mina favoriter är nog Burmeser och Polar fox:D Men alla färger är jättefina!!!!

[pienkvlieendekoei]
0

Svarta gerbiler är det sötaste som finns! ?

[Djurlinnea]
0

Jag blir nästan knäsvag för lilac och siamese och agouti,burmese och saffron :) Men gillar nästan alla färger om jag måste vara helt ärlig Oskyldig

Emelie-tex
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vet inte vad min sonja går under för färg. Men det är nog den vackraste färgen på en gerbil jag sett

(möjligtvis en väldigt tecknad DEH?)

[Tassy]
0

#19 Visst är det en vittecknad DEH, en pied varigated. Väldigt tjusig Kyss

Emelie-tex
0

# 20 Okey :-), då var det de alltså :-) Ja hon är vacker den flickan Kyss, man kan ju inte låta bli att vara lite "extra" kär i henne :-P

[Tassy]
0

Ja väldigt vacker är hon, sannerligen!

Har själv en vittecknad REH, hon är dock mycket ljusare, typ vit med lite smutsgult här och var hehe

Emelie-tex
0

# 22 vet du hur hon var som mindre? Tycker min blir ljusare och ljusare nämligen. Jag hoppas att hon behåller den färgen hon har nu dock :-)

[Tassy]
0

Visst ljusnar de med tiden, det stämmer bra.

atraxy
0

Jag har en förkärlek för Black, Siamese och Polarfox Skrattande