Ädelstenens Jiri
Det var vad jag hann med, nu måste jag leta fram laddaren till kameran haha 
så fin :D *Stolt över Brownies små*
Wow! Vilken svans!
Väldigt härlig utstrålning också.
Så fin! 
//Elin

tycker han ser lite småmullig ut =) fin mörk tippning även på svansen. Suck..ska vi byta???
vad väger han nu?
Sötnos! 
#9 Japp, han är rätt rund om magen haha, stjäl mat ur munnen på iskall hela tiden, alla godbitar knycker han
Men nu har jag bytt ut min mat till gerbilerna, provade att ha samma till gerbilerna och jirdarna, men gerbilerna blir lite för pösiga av alla nötter
har minskat ner rejält på nötterna och hävt i ärtplättar och sånt som är mer proteinrikt. Försökte muta med lite äggpulver också, men det var läbbigt 
Jiri väger 87-88g, så vikten är fin.

hoppsan…måste väga om Nonno igen…ska provväga syrran med

han står fortfarande vid 77..syrran 63
Vilken söt liten kille 
Jo han är som sagt en stor kille, och lite pösig, men han har inga fettvalkar eller så, utan känns mest omusklad när man tar i honom.
Jag håller på att montera upp lite prylar som de kan klättra och klänga på, hoppas att det ger resultat.

vilken färg har han ?

#17 jaha okej tack för hjälpen :P
#11 va fin han var…fast han väger mindre än min ena hona

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

vad väger hon? han är bara 3 månader så han kommer bli större =)
#20 hon är nästan 5 månader och väger 90 gram…
Medarbetare på Chinese crested ifokus.

#0 Vart har du fått tag på rötterna? Såna har jag tänkt att jag vill köpa i flera år! =)
#21 Tycker inte är speciellt liten, har en som väger 65g men har dem som troligen är mindre. Men dem är absolut inte underviktiga.
//Elin
#22 Redmoorerötter, finns i välsorterade djuraffärer, kostar ca 100 - 150 - 200 kr styck. Tror mina ligger på ca 130kr/styck.
Jag har köpt i skövde och i skåne. Det finns nog på nätet om du googlar redmoore rot och letar bland akvarietillbehören. Men frakten kan bli dyr.
Om du vill så kan jag försöka hjälpa dig att köpa ett gäng och ordna tansport av något slag så slipper du frakten, den brukar vara dyr.

gnager dom inte av rötterna??

…i ett naffs!
Nja, dom tunnaste kvistarna ryker, men resten klarar sig bra. Träet är ganska hårt.
Det är super att ha i burarna och gräva ner dem lite, kanon till att gräva gångar runt,

#24 Ah okej.. jag tror att jag har sett i nån djuraffär här i göteborg…hm men nu vet jag namnet på dem iaf! Jättesnällt att du erbjuder dig att hjälpa till! Jag ska kolla runt lite här hemma men hör mig om jag inte hittar ;)
Dom bör finnas någonstans i GBG kan man ju tycka