Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettbeteende-temperament
Läst 1300 ggr
[JaninaB]
0

Hanen gnider sig i soffan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Haha detta ser så dumt ut så jag måste berätta :D

Min hane brukar springa på soffan eller se på tv med mig och min sambo, nu har han börja lägga sig på mage och ja vet int hur jag skall förklara "krälar,kryper" med magen fast i soffan. det ser helt sjukt ut :D har läst att dom "märker" deras område? kan det stämma??

tjoffsa
0

japp det stämmer, de har en doftkörtel på magen =)

tjoffsa
0

Har ni bara en ensam hane? i så fall skulle han behöva en kompis =)

[Tassy]
0

Javisst markerar han soffan, så nu vet ni vem som äger den Cool

[JaninaB]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

haha de ser helt knäppt ut :D han märkte min telefon precis också :D joo vi har bara en hane eftersom vi trodde de var en hona :D men nu har vi bebisar och det är troligen en pojke med :D så han får snart en kompis :)

Pose-idon
0

#4 Fast honorna behöver ju en kompis med…

//Elin

[JaninaB]
0

jepp de har de. vi har 2 honor så de är inte ensamma, och hanen är endast ensam på natten när vi inte kan hålla koll på honom Tungan ute

Pose-idon
0

#6 Åh okej. FlörtTrodde du menade att du köpt en ensam hona, men så var det en hane. ^^

//Elin

[JaninaB]
0

grejen var den att vi fick 3 honor av förra ägaren, vilket visade sig att hon inte ser skillnad på dem. . . det var lite synd för nu blir de tyvärr så att hanen är lite mera ensam :( men vi kan inte få flera kullar för vi vet inte vad vi ska göra med dem. och Avlivning är inte ett alternativ  i vår familj.  nu har vi 6 bebisar, och 2 terrarium, ska försöka övertala sambon att hålla alla :)

cecilia34
0

# 3  roligt skrivet   Skrattande