problem med att hitta uppfödare
Är det bara jag som har problem med att hitta uppfödare? visst, jag har hittat några.. pratat med 3-4 stycken. men ingen har verkat speciellt seriöst..
kanske är jag som har för höga krav?
Kraven på uppfödare är kanske lägre i gerbilvärlden än råttvärlden
Jag har sökt Gerbiler nu i 1½ månad.. har allting klart. akvarium spån, hus, matskål vattenflaska ALLT
det enda som behövs är gerbiler.. men det verkar inte finnas…
Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna

Det finns väldigt många olika personer som kallar sig gerbiluppfödare. Jag tycker det är väldigt bra att du har höga krav!
Vart har du letat?

Mest här på Gif.. men fick även tips om en uppfödning.. men är osäker på den uppfödningen med då det verkar som om personen flyttar runt hela tiden.. står på personens sida att hon bor i kista.
personen som tipsade om henne sa att hon bor i järfälla. jag pratade med henne och hon sa att hon bor i sigtuna :S
jag tkr det lät lite konstigt..
Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna

Ops..jag som tippsade om järfälla men jag menade Sigtuna..sorry. jag är inte så ofta i Stockholm och har inte bott så länge i Södra sverige heller. Men som har jag tippsat dig lite om SGF:s bebisförmedling. Inge napp där då?

Annars är du välkommen förbi mig. Jag har 2 unga honor som jag funderar på att omplacera. Men som sagt kan jag inte fara 10 mil för att visa upp dom. Då får köparen komma hit istället =)

Jag har ungar i Stockholm och är registrerad uppfödare i SGF, mailade dig nyss:)