växer bra eller?
Vägde precis min ena 12 vekorsgrabb och vikten låg på 71 gram. Jag kommer faktist inte ihåg vad tidigare hanar vägt vid den åldern, men jag tycker nästan det låter mycket ändå. Han ser absolut inte överviktig ut och är superfin i hull och muskelatur =)
Pappan Brownie däremot är har blivit lite knubbig med 101 gram. Hur tusan kan man anpassa dieten efter en ung växande och en 1 åring som redan växt klart..förutom runt magen =S
Oj jäklar, får man flörta till sig en unge från "Arnold"-linjen? XD
Samma mat för alla skulle jag vilja påstå: Sädesslag som grund, lite frön, torkade och färska grönsaker och frukter… Groddar, havregroddar, persilja m.m. är särskilt bra tycker jag.
Jiri växte upp till vuxenstorlek i raketfart också, det sa bara tjoffs så var han stor 

ja, jag vete tusan vad för anabola dom har i generna =/

ja, jag vete tusan vad för anabola dom har i generna =/
Hahahaha 

Vad väger jiri nu?
Oj, bra fråga. Jag kan svara om någon vecka när jag kan väga honom själv, tror inte mamma vill väga honom, hon tycker gerbiler är läbbiga så hon nöjer sig med att mata och pyssla om dom hehe
är fö tillfället i skövde, men åker nog upp i slutet av v.12 eller under v. 13
Mina största hane vägde 70 gram när han var 13 veckor, så han utvecklades nog i ungefär samma takt som din.
Min grabb väger mellan 115 - 120 gram nu i vuxen ålder. 

ja, då vet jag vad jag har att vänta mig. En Bamse =) Kanske ska byta namn då så småning om =)
Brownies syskon och halvsyskon har också blivit stora :S Har ju sentiment här hemma på en bit över 100 g, bantar honom nu så han börjar gå ner ;) Konstigt nog är ingen av föäldrarna till brownie särskilt stora alls så det måste komma längre bakifrån!

#11 ja. den genen måste va stark för mamman till "Bamse" är inte alls stor. Han har ju typ växt om henne nu.