Hur stort akvarium har DU?
Ja, som rubriken lyder. Hur stora är dina akvarium och hur många har du? Vilket är störst?
Jag har ett 540 liters att hämta efter helgen till 2 tjejer. Hur vanligt är den storleken? =)

Jag hade ett 540 liters till mina två killar. Nu har jag 8 akvarium mellan 112 liter och ca 240 liter.
Jag har 7 akvarium. Ett på 160 liter, två på 200liter, ett på 220 liter, två på 250 liter (ett är avdelat) och ett på 375 liter (också avdelat) 
//Elin

#2 Det var verkligen inte dåligt! Har du någon bild på hur det ser ut? =) Nyfiken ju =P
Jag kan fixa en bild.
(Om du menade mig)
//Elin

#4 Ja :D Roligt!

Jag har 6 akvarier. 1 på 160 liter (ska bytas ut), 1 på 200 liter, 1 på 240 liter, 2 på 250 liter och 1 på 1125 liter som är avdelat på 3.
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
#6 Jag som tycker 375 liter är stort, det måste vara enormt 
//Elin

Jag har ett på 220 liter (om jag inte minns fel).
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV

#6 Det måste vara grymt stort! Vad har det för mått? Och hur lyckades ni bära inte det i huset/lägenheten? :P Gärna en bild från dig med =D
Själv väntar jag fortfarande på att få hämta mitt nya. Dom hade problem med att fåupp det från källaden där det stod. så jag blev lite fundersam över hur jag ska kunna ta in det från bilen till huset sedan. Blir nog till att fråga alla grannar =P

Väggen bakom är 3 meter ;)
Does it become a walk?
/Ida

#11 Men hur lyckades ni med att bära in den?

#11 Imponerande storlek
. Mitt största är på 250 liter och herre jösses så tungt det var att bära tre trappor upp! Ni måste vart fler än två som bar…
Som jag skrev så är mitt största akvarium 250 liters,det andra 110 liters och sen har jag samla-låda på 130 liter.

#13 Våra kar på 250 liter är ju lite klumpiga men så tunga tycker jag inte :P
Det va faktikst bara två som bar in det. Med hjälp av bärremmar (såna som flyttgubbar har) och ren o skär viljestyrka tror jag. Bara karet väger nog ca 200kg, om det räcker.
Does it become a walk?
/Ida
Jag har 2 kar. Båda på 650 l.