Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettbilder-berättelser
Läst 6026 ggr
[veralera]
0

Albino gerbil

Jag och en kompis såg en albino gerbilis i djuraffären för ett tag sen, och den var så otrooooligt söt!

Så nu tänkte jag, att någon av er här inne kunde ge mig en bild på en albino gerbil som jag kan få sitta och drägla över:D

Någon?:) SNÄLLA?:D

[Tassy]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mjah, albinogerbiler vet jag inte om de finns utanför labben. Det var nog någon av färgerna REW eller PEW ni såg. Albino är en sjukdom.

Här kommer en REW

Pose-idon
0

Fast hos gerbiler heter det inte Albino utan Pink eyed white eller red eyed white. Albino är ju en sjukdom som gör att dem saknar pigment. Flört

Här kommer iaf på min PEW Alice! Glad

//Elin

[veralera]
0

Jajajajaja strunt samma, ni förstod ju vad jag menade iaf;) Heter ju pink eyed white hos råttor också:P Så tänke först skriva det, men å andra sidan - HADE det hetat albino hade jag ju verkat löjligt överabitiös (stavning?) om jag skrivit pink eyed white;)

TACK IAF! Nu är jag glad för resten av kvällen:)

[veralera]
0

Haha lite synd att man gjorde sig av med gerbilerna:P Hade lätt lagt till en sån här sötboll till flocken…

Asa-S
0

Här är en bild på min myskille nr 1 !! Carat är goaste killen som finns och gladast oxåSkrattande!

Schniigel
0

haha vera, jag har redan fråga här ;P

[veralera]
0

HAHA jasså har du? (det är alltså med denna vännen jag såg min "albino gerbil" ^^)

Detta känns farligt. Får nog sluta kolla på dessa underbara bilder, annars så har jag nog snart nya djur här hemma:$

Schniigel
0

haha japp det har jag ;P (yes, Iam the friend)

Inga fler djur nu, Vera ;P

[veralera]
0

Haha nä jag vet;) Det var mest ett skämt. Men skulle jag någon gång få för mi att skaffa gerbilisar så blir det lätt sånahära!:o